Ja, jeg har kjlrt begge veiene en gang tidligere og så tidlig i sesongen er det alltod fare for grus, men dette blir uansett en kosetur, og ikke en "se hvor flink jeg er til å kjøre fort"-tur vertfall ikke når jeg ligger i tet.AJ skrev: 09 apr 2022, 16:17Har kjørt til Ed på begge måter, fergetur og den alternative ruta du nevner, Bjerknez. Morsom vei, uten tvil, men vær ekstra obs! på en del grus i veibanen mange steder.Bjerknez skrev: 09 apr 2022, 16:07 Det ser ut til at det finnes en morsommere vei til Ed uten å ta denne fergen. Jeg foreslår at vi tar denne i steden da den i følge Google Maps ser litt mer fristende ut.
Ruten blir tilnærmet like lang uansett hvilken av disse rutene vi velger, men det kan vi jo snakke om i morgen uansett. Flertallet bestemmer :)
Var i hvert fall det sist jeg kjørte der for noen år siden. Noe senere i sesongen enn såpass tidlig i april. Så om det er bedre eller verre på denne tiden vet jeg ikke.
Jeg er fortsatt ikke helt kjent med Rocket'en enda og det har kun blitt noen jobbpendleturer og en og annen tur til Høk. Når jeg var og besøkte Tor2502 så ble det en lenger tur men i hovedsak på motorvei og Tor måtte strø oppkjørselen før jeg kom meg opp

Dem som føler for å utfordre skjebnen og dra på litt ekstra kan gjerne gjøre det for min del. Det blir vi uansett enige om slik at ikke andra må føle at dem må holde et høyere tempo enn dem er komfortable med. Vi har alle våre grunner til å ikke ta den helt ut. Min grunn er at jeg ikke kjenner sykkelen godt nok ennå, samt at jeg på ingen måte vil risikere noe førerkortbeslag like før sommerferien med helt ny sykkel.
Hele poenget med denne turen er at det skal være en fin tur for alle hvor vi kan kjlre med guarden nede