AJ skrev: 01 mai 2022, 16:11
kjellv skrev: 01 mai 2022, 16:06
1. Maituren ble avlyst for min del i dag tidlig. Var litt uggen i kroppen i hele går mens jeg holdt på med beskjæring av trær og busker, samt opprydding i hagen. Var omtrent like uggen i dag tidlig, og tok en test når jeg sto opp. Slik gikk det..
Uffda...!
Ja, ja... ikke helt ideelt tidspunkt, men jeg tenker du takler dette bra og er klar for MCsalen igjen om noen dager.
God bedring!
Det er vel ingen ideelle tidspunkt for dette.. Tredje dag med nedsatt form i dag, det slo ut på lørdag selv om jeg ikke skjønte hva det var før søndag. Men formen er stabil, og ikke stort verre enn en kraftig forkjølelse eller en forsiktig influensa så langt.
Audi Mannen skrev: 02 mai 2022, 06:39
Om det er en trøst Kjellv så var ikke jeg på 2 hjul i går heller. Ikke sykdom heldigvis for min del, men rett og slett tøfflene som kom på da min bedre halvdel helt hadde glemt at 1. mai er mc dag og hadde lagt noen andre planer for oss i form av tur i skog og mark. For å være helt ærlig så hadde sikkert helsa mi godt av det, for 5 timer på tur i flott tur terreng har helt sikkert bedre effekt på helsa mi enn 30 mil på mc inkludert pølser og vaffler
God bedring til deg.
Takk Stian. Noen ganger må bare tøflene fram også, dette må innimellom prioriteres.
Så langt har min samboer ingen tegn til sykdom eller smitte heldigvis. Når jeg tenker etter så har ho forresten en stålhelse, og er aldri syk. Har kjent henne i 12 år nå, og hun har ikke en eneste dag vært syk i disse årene. Håper hun slipper unna denne gangen også.
Gleder meg ellers til jeg er på veien igjen og kan ta en tur for å inspisere siste tilskudd i garasjen din.
Tore L skrev: 02 mai 2022, 11:29
Håper du snart blir frisk kjellv, og uten noe etterdønninger.
Jeg ble smittet 10 mars og etter 8 dager ble det innleggelse og 7 dager på hjerteovervåking med betennelse på hjerte posen, hjerteflimmer og et hjerte som håpet ut av takten sin. Har så smått begynt å komme meg litt til hektene, og fått hjerterytmen tilbake til opprinnelig rytme. Men har fortsatt betennelse og vann i hjerteposen, men legen mener at når mai er ferdig skal jeg være tilbake igjen.
Så min MC sesong blir sterkt redusert i år, men det har vell egentlig mindre betydning når det er snak om egen helse.
God bedring kjellv og håper du snart er på bena igjen. :)
Huffda.. Det var da voldsomt

Håper jeg slipper unna et så dramatisk sykdomsforløp, og det vet jeg at det fort kan skje. God bedring
Tore, så treffes vi vel i Telemark på seinsommeren
Takk for omtanken alle tre :-)