Artig blinkskudd

Ikke i dag men i morgen.. Da er det i gang med "Sikker på MC" igjen. Det skulle vært i gang forrige tirsdag, men da trakk de få påmeldte seg pga været. Selv lå jeg hjemme med et snev av korona, dette gikk over etter noen dager uten å ha satt nevneverdige spor etter seg virker det som. Heldigvis.Audi Mannen skrev:Sommer temperaturer i Møre & Romsdal idag. Noen som skal på veien i ettermiddag i min del av fylket?
Gratis med oppfriskning av vaksinen. Bra at du er ferdig med detkjellv skrev: 09 mai 2022, 19:31Ikke i dag men i morgen.. Da er det i gang med "Sikker på MC" igjen. Det skulle vært i gang forrige tirsdag, men da trakk de få påmeldte seg pga været. Selv lå jeg hjemme med et snev av korona, dette gikk over etter noen dager uten å ha satt nevneverdige spor etter seg virker det som. Heldigvis.Audi Mannen skrev:Sommer temperaturer i Møre & Romsdal idag. Noen som skal på veien i ettermiddag i min del av fylket?
Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
Var på vei til Solbergfoss tidligere i vår, men snudde pga. kjølig vær og tiltagende dårlig fysisk form...
Ja, fin liten tur på drøyt 12 mil hjemmefra om jeg kjører runden rundt Øyeren.AJ skrev: 09 mai 2022, 19:48Var på vei til Solbergfoss tidligere i vår, men snudde pga. kjølig vær og tiltagende dårlig fysisk form...
Men har vært her et par tur tidligere og grillet burger, bacon og pølser et par ganger.
Flott sted å roe ned med nettopp grilling og bare nyte plassen, grillmaten og den friheten man har som motorsyklist.
Blir helt klart et par-tre turer, om ikke flere, hit i løpet av sesongen.
Stemmer det.Gammelsmurfen skrev: 09 mai 2022, 22:01
Mener du var der med Niko i fjor å fyra opp turgrillen din (om jeg ikke husker feil).
Alltid andre der med mc de gangene jeg har vært der, denne gangen på begge sider av dammanlegget.
Bra!
Formen er bra AJ, så det blir tur :)AJ skrev: 13 mai 2022, 12:22Bra!
Men vil ikke ha noe problemer med å skjønne om det ikke bli tur. Ingen grunn til å noen helsemessige sjanser etter det du har vært gjennom.
Men er du klar for tur ser jeg fram til treffe deg igjen!
Vi har jo kjørt en del i lag, vi to, de siste 5 årene :) .
Mer i morra tidlig om når jeg regner med å være på plass på Solbergfoss. Regner også med at jeg ankommer kraftverket fra den andre sida av Øyeren, vestsida fra Lillestrøm og ikke østsida fra Fetsund og Skjønhaug, som jeg pleier.
Er meldt strålende maivær, så dette kan ikke annet enn bli veldig bra!
Toppers, ToreTore L skrev: 13 mai 2022, 16:04
Formen er bra AJ, så det blir tur :)
Skal innom KUS i Askim også, så det passer bra med en lufte tur i morgen :)