Noen gode anbefalinger til en offroad motorsykkel tur?
Noen gode anbefalinger til en offroad motorsykkel tur?
Tenkte jeg ville reise på en tur i sommer, så har jeg da en offroad mc med hvite skilt. Kjenner noen til en god offroad tur man kan kjøre?
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Noen gode anbefalinger til en offroad motorsykkel tur?
Heisan! Og velkommen til oss her på MCsiden.nosteffenbk skrev: 10 mai 2022, 20:47 Tenkte jeg ville reise på en tur i sommer, så har jeg da en offroad mc med hvite skilt. Kjenner noen til en god offroad tur man kan kjøre?

Denne nettsiden kan være jo et sted å begynne :) :
https://transeurotrail.org/norway/#2.22/53.69/6.35

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Også kan det være lurt å gå gjennom denne tråden også, selv om den ble startet for en giod del år siden:
viewtopic.php?p=229777#p229777
viewtopic.php?p=229777#p229777

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Oh herlig takker, veldig bra sideAJ skrev: 10 mai 2022, 20:53Heisan! Og velkommen til oss her på MCsiden.nosteffenbk skrev: 10 mai 2022, 20:47 Tenkte jeg ville reise på en tur i sommer, så har jeg da en offroad mc med hvite skilt. Kjenner noen til en god offroad tur man kan kjøre?!
Denne nettsiden kan være jo et sted å begynne :) :
https://transeurotrail.org/norway/#2.22/53.69/6.35