Jeg var en sving over Minneåsen (Fv 1602 mellom Minnesund og Hurdal) i kveld, og den blir visst stengt i en måneds tid. Så hvis noen skal kjøre en av Romerikets morsomste mc-veier (iallefall etter min mening) så er det fortsatt noen dager å gjøre det på.
Info: Minneåsen stengt i en måned
-
- Motorsykkelen din: Honda CBR1000F, Honda Africa Twin
Info: Minneåsen stengt i en måned
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Info: Minneåsen stengt i en måned
Tar alltid minst en tur over der i løpet av sesongen.greina skrev: 17 mai 2022, 20:32 Jeg var en sving over Minneåsen (Fv 1602 mellom Minnesund og Hurdal) i kveld, og den blir visst stengt i en måneds tid. Så hvis noen skal kjøre en av Romerikets morsomste mc-veier (iallefall etter min mening) så er det fortsatt noen dager å gjøre det på.
Men i år slår jeg kjapt fast at jeg gjerne kan vente til slutten av juni, etter å ha fått servert denne nyheten.
Håper rassikringen også bidrar til mindre grus i mange av svingene...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: Honda CBR1000F, Honda Africa Twin
Re: Info: Minneåsen stengt i en måned
Det var ypperlige forhold over der i dag, jeg registrerte ikke noe grus noe stedAJ skrev: 17 mai 2022, 20:36 Men i år slår jeg kjapt fast at jeg gjerne kan vente til slutten av juni, etter å ha fått servert denne nyheten.
Håper rassikringen også bidrar til mindre grus i mange av svingene...

hittil i år, iallefall på Romerike der jeg har kjørt mest.