Spennende

Gratulerer

Hva med å få forhandler til å ta et bilde av den lykkelige eieren, som du selv kan legge ut her etter første kjøretur

Spennende
Ikke prøvd men mener å huske fikk veldig bra omtale i tester, grattisErikW skrev: 23 mai 2022, 22:53 Bytter bort med nydelige BMW 1250GS 2021 modell i denne strøkne BMW 900XR gått bare 5000km
Egentlig veldig enig.pingvin skrev: 24 mai 2022, 07:43Ikke prøvd men mener å huske fikk veldig bra omtale i tester, grattisErikW skrev: 23 mai 2022, 22:53 Bytter bort med nydelige BMW 1250GS 2021 modell i denne strøkne BMW 900XR gått bare 5000km![]()
Tror ofte mellomklasse (som plutselig 900cc har blitt selv med kubikk og hk som RR fra 90 tallet) blir litt urettferdig oversett da alle vil ha storebror med borti 200hk, samme med Ducati Multistrada. Gøy med hk men gøy å føle at du som er sjef og at ikke sykkelen er på tur med deg også...
TakkerBjerknez skrev: 24 mai 2022, 04:26 Ser så absolutt litt nettere ut den der ja enn en svær GSA :)
Hvordan synes du motoren i denne føles i forhold til GSA? Jeg ser jo specs selvsagt, men sykkelen er jo også lettere etc.
Kjørte en Tiger 660 sport her om dagen som lånesykkel som er en 3-sylindret maskin med 64NM og 81HK. F900XR er jo hakket vassere på papiret selvsagt enn Tiger 660 og vesentlig slappere på papiret enn GSA 1200.
Motor er jo ikke alt selvsagt, men jeg syntes vertfall Tiger 660 var en ganske kjedelig og ikke minst alt for forutsigbar motor etter min smak. Men på en eller annen måte føltes den mer inkluderende ved aktiv kjøring. Man kunne liksom piske den litt uten å føle at man fikk blackout av G-kreftene. (En vag overdrivelse, men dog). Så på en svingete landevei hvor førstemann til mål vamt 5 millioner ville jeg valgt Tiger 660. Selv om det var en kjedelig motor isolert sett.
Sitter du igjen med samme følelsen med F900XR kontra GSA1200?
Gratulerer
Grattis med ny sykkel av "riktig" merke