Det blir telt, denna gjengen har jeg kjørt med før. Det så lenge ut til at feriene til oss ikke passet, men det gikk i hopes, og det var snakk om å kjøre de samme stedene, så hvorfor ikke...AJ skrev:Dette må du jo bare fortelle litt mer om!xses skrev: 18 jul 2021, 22:54 Ca 1900km som skal fordeles fra Mandag til søndag. Planen som starter som en singel tur har gått over til en fellestur med 9 andre. Skal bli gøy!
Fra en til 10 på tur...!?
Og hvor går turen? Overnatting i telt?
Tror kanskje det fort kan bli en utfordring mange steder å få leid hytte, om man ikke har forhåndsbestilt...
Ruta i hovedtrekk: https://www.myrouteapp.com/en/social/ro ... mode=share
Vi avviker nok noe hvis det er stengte veier, dårlig vær etc eller vi finner noen andre morsomme veier innimellom. Vi skal ha med oss 2stk på 125ccm og "L" så de skal iallefall få noen km på hjula før oppkjøring, litt spent på hva vi holder av fart denne runden. Nesten alle har nå fulgt etter meg og kjøpt seg PackTalk sett så vi har kommunikasjonen på G.
Planen er å telte der der er plass, vi har "tømt" en nettbutikk for RealTurmat så vi er ikke avhenting av en campingplass sånnsett. Skal prøve å klemme inn et bilde og en tekst hver dag. Blir en filmsnutt av denne turen og, som i 2018.
Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk