Det meste løser seg på en god måte for det aller meste mellom MC-folk. Også i ditt tilfelle. Veldig bra!
Men... eh...

hvor er bildet av sykkelen

Oppdatering:
Næmen, se der, gitt!
Der kom det :)
Flott og litt uvanlig sykkel

Gratulerer så mye med den.
Takk! Jeg prøvde gjennom Tapatalk først, men så at bildet ikke ble med. Jeg prøvde å redigere så fort som mulig gjennom nettsiden, men du var raskereAJ skrev: 24 mai 2022, 17:53 Heisan og velkommen til oss her på MCsiden.no, Yrn!
Det meste løser seg på en god måte for det aller meste mellom MC-folk. Også i ditt tilfelle. Veldig bra!
Men... eh...![]()
hvor er bildet av sykkelen?
Oppdatering:
Næmen, se der, gitt!
Der kom det :)
Flott og litt uvanlig sykkel!
Gratulerer så mye med den.
Velkommen skal du væreYrn skrev: 24 mai 2022, 17:50 Hei, ny bruker her! Bor i Trondheim og kjører en F650GS Dakar, kjøpt forrige sommeren i Sandane.
Den hadde blant annet touratech høy sal og høy vindskjerm da jeg kjøpte den. Forrige eieren kjørte den hjem etter han kjøpte den for flere år siden og hadde ikke plass til original skjerm og sal, så det ble igjen.
Han jeg kjøpte den av var grei nok til å høre med eieren før han igjen om han hadde original delene liggende, for han kjøpte den nemlig fra noen i Trondheim. Og ja da, det var bare å komme å hente det!
Det sier noe om hvor bra miljøet blant motorsyklister er :)
Her et 17 mai bilde av sykkelen
20220517_194920.jpg
Takk skal du ha! Det bildet er ikke tatt på Fosen, men du er ikke veldig langt unna. Det er litt nord for E39 ikke så langt unna Valsøyfjorden. Bakgrunnen i bildet er mot Valsøya. Jeg besøkte det som sannsynligvis er gravstedet til Keiko, spekkhoggeren fra Free Willy om du er kjent med den filmen. Du kan så vidt se steinhaugen i fjæra :)Bjerknez skrev: 25 mai 2022, 06:35Velkommen skal du væreYrn skrev: 24 mai 2022, 17:50 Hei, ny bruker her! Bor i Trondheim og kjører en F650GS Dakar, kjøpt forrige sommeren i Sandane.
Den hadde blant annet touratech høy sal og høy vindskjerm da jeg kjøpte den. Forrige eieren kjørte den hjem etter han kjøpte den for flere år siden og hadde ikke plass til original skjerm og sal, så det ble igjen.
Han jeg kjøpte den av var grei nok til å høre med eieren før han igjen om han hadde original delene liggende, for han kjøpte den nemlig fra noen i Trondheim. Og ja da, det var bare å komme å hente det!
Det sier noe om hvor bra miljøet blant motorsyklister er :)
Her et 17 mai bilde av sykkelen
20220517_194920.jpg![]()
Ser du har pyntet til 17.mai også![]()
Er avatarbildet ditt tatt på Fosen? Er noe kjent med den utsikten der. :)
WhateverFredrikE24 skrev: 25 mai 2022, 17:41 Det er ikke hvilken som helst hval, det er KeikoNå er det vel konspirasjoner om at han ikke ligger begravd under der også. Fin historie!
Så tar vi samtalen om Keiko over i egen tråd og lar nye medlemmer, som ønsker det, få anledning til å presentere seg i denne trådenBjerknez skrev: 25 mai 2022, 19:20WhateverFredrikE24 skrev: 25 mai 2022, 17:41 Det er ikke hvilken som helst hval, det er KeikoNå er det vel konspirasjoner om at han ikke ligger begravd under der også. Fin historie!
Vi har begravd verdens største fisk på land...![]()