Som du selv sier. Vi er forskjelligeErikW skrev: 23 mai 2022, 23:10Er så jævli deilig at vi er forskjellige Bjerknez. Det har du forstått ser jegBjerknez skrev: 23 mai 2022, 01:51 Hvorfor denne enorme avhengigheten av å være med i klubber?
Kjøp deg en MC og dra på turer alene og finn ut hvor behagelig det faktisk er. På slike turer vil du med stor sannsynlighet treffe likesinnede og kanskje varig vennskap.
Artig å treffe andre samt kjøre litt sammens med flere til tider, men som oftest trives jeg best alene på tur.![]()
Du lirer av deg mye rart egentlig![]()

Jeg liker å skape mine egne veier og skaffe meg bekjentskaper og oppleve steder uten å melde meg inn i MC klubber. Jeg føler ikke at jeg har noe behov for en slik tilhørighet.
Jeg er en selvstendig fyr som trives i eget selskap. Jeg dra gjerne en tur på byen helt alene og ender som oftest opp ved de mest befolkede borene utover kvelden. Jeg blir kjent med folk hele tiden. Jeg kan sitte på en hytte midt oppe i fjellheimen og ta meg en pils helt alene og ofte har det skjedd at jeg har endt opp på en av nabohyttene eller blitt bedt med på den lokale pub'en.
Jeg forstår at ikke alle er som meg og har et større behov for å være en del av en større enhet. Jeg var slik i mine yngre dager. Dette er noe jeg sagte men sikkert har vokst av meg merker jeg. Å godt er det :)