Da var tiden inne for min del, ble lapplaus for ikke mange dagene siden. Kan skylde seg selv såklart, men ønsker å høre med dere om politiets måling.
Starter fra scratch: Kjørte E6 nede ved Rygge flyplass i motorveihastighet og var litt tung i hånden

. Kjørte forbi en sivil og la meg inn foran han da jeg tenkte at det nok var sivil. Kompis kom ett minutt eller to etterpå å braka forbi, ettersom jeg har en gullfiskhukommelse tenkte jeg ikke på at sivilen lå bak meg og la meg ut igjen i venstrefil (i lavere hastighet enn min venn kjørte) og kjørte ca en og en halv kilometer før vi tok av. Parkerer ved en parkeringsplass og går av sykkel og snakker 30sek før samme tenkte sivilbil kommer og tar fra oss førerkort og tar oss til avhør.
Merk: kun en siviloffiser og hans videokamera.
Han påsto at vi hadde ligget i 142km/t og siden vi begge hadde prikker fra før og i prøveperiode (doble prikker) så resulterte dette i midlertidig førerkortbeslag.
Da kommer mine spørsmål og undringer: Hvordan kan han måle oss begge på samme måling (akkurat samme hastighet og lengde) når vi ikke lå i samme hastigheter og ikke lå rett bak oss?
Har hørt med mitt lokale politikontor om å få se videobevis eller bevis i det hele tatt om vår fartsovertredelse men til ingen lykke da skrankemannen ikke fant noe. Jeg skal i avhør om ikke mange uker og ønsker å se beviset før jeg forhandler med dommer.
Takk på forhånd

MT-125 lettsykkel
2018 - 4xxx km - krasj i slutten av sesongen
2019 (ny mc og null på telleren) 13000 km
2020 32000 km
2021 34500 km
MT07
Gått 5600km av forrige eier kjøpt mars 2022
2022 juni 10500km