Ja. Tenkte å skeie ut litt

https://youtu.be/f9nZ03ZZgSo
Evt montere Slepekrok på raketten og investere i en tilhenger.
Så absolutt en mulighet. Kan sette GSA'en på tilhengeren. Så kan jeg bytte til denne på folketomme områder slikt at inden ser meg
Ja, men bytter jo til GSA når jeg kommer til grusveier så klart. Vil ikke skitne til Rocket'en eller i værste fall gå på trynet. Er jo ikke så farlig om GSA'en blir skitten. Skal jo ikke vise den frem uansett.mekkern skrev: 06 jun 2022, 17:41 Eller bare la GS`n stå på hengeren og fylle øl i de alukassene som de MÅ ha...![]()
Renapur, kanskje?Bjerknez skrev: 06 jun 2022, 18:16 Er det forresten noen som kan anbefale en god krem eller middel til å rense samt sette inn en skinn/lærsal med?
Jeg brukte bar en boks med gammel skofett jeg hadde stående. Sikkert ikke optimalt, selv om det ble bedre.
Linken funket ikkeAJ skrev: 06 jun 2022, 20:34Renapur, kanskje?Bjerknez skrev: 06 jun 2022, 18:16 Er det forresten noen som kan anbefale en god krem eller middel til å rense samt sette inn en skinn/lærsal med?
Jeg brukte bar en boks med gammel skofett jeg hadde stående. Sikkert ikke optimalt, selv om det ble bedre.
Liten glipp fra min side muligens...Bjerknez skrev: 06 jun 2022, 21:04Linken funket ikkeAJ skrev: 06 jun 2022, 20:34Renapur, kanskje?Bjerknez skrev: 06 jun 2022, 18:16 Er det forresten noen som kan anbefale en god krem eller middel til å rense samt sette inn en skinn/lærsal med?
Jeg brukte bar en boks med gammel skofett jeg hadde stående. Sikkert ikke optimalt, selv om det ble bedre.![]()
Har du testet den selv på salen?AJ skrev: 06 jun 2022, 21:24Liten glipp fra min side muligens...Bjerknez skrev: 06 jun 2022, 21:04Linken funket ikkeAJ skrev: 06 jun 2022, 20:34Renapur, kanskje?Bjerknez skrev: 06 jun 2022, 18:16 Er det forresten noen som kan anbefale en god krem eller middel til å rense samt sette inn en skinn/lærsal med?
Jeg brukte bar en boks med gammel skofett jeg hadde stående. Sikkert ikke optimalt, selv om det ble bedre.![]()
![]()
Prøv denne, da: https://qvi.no/products/renapur-200ml?_ ... 4fef&_ss=r
Ikke på salen, nei. Den er ikke av skinn eller kunstskinn, så da lar jeg være å bruke slikt middel på den.
Høres ut som et bra produkt. Har fått mye skryt ser jeg og har vært i produskjon siden 1988. Men skulle vel gjerne hatt en skinnrens også... eller gjør den begge deler?AJ skrev: 06 jun 2022, 21:41Ikke på salen, nei. Den er ikke av skinn eller kunstskinn, så da lar jeg være å bruke slikt middel på den.
Men har testet på hansker, kjørestøvler og skinnklær. Og på disse funker det like bra som andre midler jeg har prøvd. Om Renapur er bedre enn f.eks. Heimer, som jeg har brukt tidligere, tør jeg ikke ha noen sterk formening om.
Er fornøyd med begge så langt.