skal jeg ha med kjøl/frys og større greier som hel campingvogn kjører jeg bil..
Ok. Da har nok jeg tenkt at bagen på sykkelen din ser mindre ut den størrelsen den faktisk har og hva bildet gir inntrykk av. Likevel, teltet ditt er neppe av de største...mekkern skrev: 08 jan 2022, 16:48 Jeg får med meg telt sovepose og underlag i "rolltoppen" og kokeutstyr/spiseutstyr og ekstra skotøy i ene veska, klær i den andre, div greier i tankveska sammen med regndress..har med stol og fiskestang også..dette holder fint for meg på lengre campingturer.![]()
skal jeg ha med kjøl/frys og større greier som hel campingvogn kjører jeg bil..
Veskene er ikke SÅ smale.. og kan utvides også hvis behov..AJ skrev: 08 jan 2022, 16:58
Ok. Da har nok jeg tenkt at bagen på sykkelen din ser mindre ut den størrelsen den faktisk har og hva bildet gir inntrykk av. Likevel, teltet ditt er neppe av de største...?
Nå er ikke jeg noe teltmenneske og ikke er jeg særlig god på og lage mat heller, så kokeutstyr og dobbeltsengen legger jeg igjen hjemme. :)AJ skrev: 08 jan 2022, 13:51 Begge løsningene som du, Bjerknez og mekkern viser bilder av er smarte, kompakte og fine og godt egnet for turer med overnatting i hytte/leilighet/hotellrom.
Men ikke god nok hvis man skal overnatte i telt og ha med seg det som trengs for å gjøre dette mest mulig behagelig i tillegg til hva man vil ha behov for man pm ønsker å lage de fleste måltidene selv på turen.
Det samme skjedde visst i fjor også, på MCsiden forum-touren...Bjerknez skrev: 08 jan 2022, 23:34
Uansett, hvis jeg ikke husker feil, så var det den med størst sykkel og størst lagringsplass som la seg inn på den flotteste hytta på Kviltorp Camping i Molde for ett par år siden....![]()
Skulle kanskje gått for 58 liter'n først som sist...
Hehe, jeg sier bare som det er. Disse pakksekkene er faktisk ganske praktiske. Dem rommer veldig mye, og man kan bruke dem som ryggstøtte etc. Ikke er dem dyre heller, og dem er helt vanntette. Jeg synes også at slike vesker ser bedre ut en slike hard case bokser skrudd fast i sykkelen. Men du vet jo allerede hva jeg mener om detAJ skrev: 09 jan 2022, 10:09Det samme skjedde visst i fjor også, på MCsiden forum-touren...Bjerknez skrev: 08 jan 2022, 23:34
Uansett, hvis jeg ikke husker feil, så var det den med størst sykkel og størst lagringsplass som la seg inn på den flotteste hytta på Kviltorp Camping i Molde for ett par år siden....![]()
![]()
Men får legge til at jeg hadde bestilt langt mer beskjeden overnatting enn det jeg faktisk fikk. Men en feil i bookingen gjorde at jeg fikk stor hytte i stedet - til samme lave pris som den opprinnelige bestillingen.
Ellers stusset jeg en del over forrige innlegg fra deg her i tråden, din kommentar til SW Motech bagasjen min. Trodde et øyeblikk at kontoen din måtte ha blitt hacket....
Var litt bekymret her en stund... :-)å
Men nå er du tilbake på godt gammalt Bjerknezspor.
Fy f.... for et beist du harBjerknez skrev: 07 jun 2022, 00:42 Å her er min prøvepakket:
1E7154AC-7C6F-44E0-9CCE-5C7E973E4F57.jpeg