Ser det ligger en del ute med veldig kort kjørelengde, om dette er en bra eller dårlig sak er jeg usikker på. De få jeg har sett på veien har jeg vel stort sett bare sett med et hjul i bakken

AJ her inne har vel nettopp kjøpt seg en slik, men han kjøpte en helt ny en vel og merke (hvis jeg husker rett.Atrox skrev: 08 jun 2022, 09:47 Vingler videre i mine søk på Finn og har plutselig fått litt øyene opp for rampesykkel a`la KTM690. Noen som har noe erfaring å dele i forhold til kvalitet på disse? Hørt en del negativt om KTM tidligere men det er kanskje mer jungeltelegrafen enn reelt...
Ser det ligger en del ute med veldig kort kjørelengde, om dette er en bra eller dårlig sak er jeg usikker på. De få jeg har sett på veien har jeg vel stort sett bare sett med et hjul i bakken![]()
Har ikke skaffet med KTM 690, nei...Bjerknez skrev: 08 jun 2022, 10:20AJ her inne har vel nettopp kjøpt seg en slik, men han kjøpte en helt ny en vel og merke (hvis jeg husker rett.Atrox skrev: 08 jun 2022, 09:47 Vingler videre i mine søk på Finn og har plutselig fått litt øyene opp for rampesykkel a`la KTM690. Noen som har noe erfaring å dele i forhold til kvalitet på disse? Hørt en del negativt om KTM tidligere men det er kanskje mer jungeltelegrafen enn reelt...
Ser det ligger en del ute med veldig kort kjørelengde, om dette er en bra eller dårlig sak er jeg usikker på. De få jeg har sett på veien har jeg vel stort sett bare sett med et hjul i bakken![]()
Hvordan de "gamle" modellene er med tanke på kvalitet vet jeg ikke så mye om. Men kan ikke huske jeg har lest så mye negativt om dem her inne?