Starte straks fra Verdal... nordover..siste kaffeslurken...Flattop skrev:Lever du fremdeles rolf-arne?
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Starte straks fra Verdal... nordover..siste kaffeslurken...Flattop skrev:Lever du fremdeles rolf-arne?
Og hvor går turen om man får spørre :) ?
Om du ikke har gjort det før så har du mulighet, hvis interessert, til å sjekke ut denne grusveien fra rv33 mot Langedrag Camping når du kjører fra Dokka:Olav K skrev: 08 jun 2022, 22:27 Østover.
Begynner nok med litt "speiding" i Hallingdalsområdet, før jeg fortsetter østover mot Dokka og så nordover.
Arrangerer en grustur for 12 mann siste helga i juni, og det er ett par små passasjer som ikke står på kartet, som jeg vil verifisere er kjørbare for større sykler.
Men først og fremst er det tur i det fri![]()
Prokrastinering, ja...kgjersda skrev: 08 jun 2022, 22:32 Akkurat nå? Jeg utsetter kjedelig men nødvendig arbeid.
890476d8e35598cbaaaef949fe020ebf1fd13bff864e1a8faa5f8c5aa459c439-e1556892112222.jpg
Merk at jeg her ikke oppfordrer til å kjøre denen alene hjem etc. uten førerkort. Når du kjøper sykkelen er dem sikkert behjelpelig med å¨frakte denen hjem til deg. Evt. om du kjenner noen som kan kjøre den hjem for deg. Evt. noen her inne, som du kan kjøre hjem igjen etterpå. :)SeaChef25 skrev: 09 jun 2022, 08:46 Jaaaa!
Merker det er også litt vanskelig med å ta sykkelen uten prøvetur. Skal se om jeg ordner noe i dag
Takk. Akkurat den strekningen har jeg ikke kjørt, men mange ganger på vei mot Dokka kjører jeg opp fra Bagn mot Leirskogvegen og Høljerast.AJ skrev: 08 jun 2022, 22:38Om du ikke har gjort det før så har du mulighet, hvis interessert, til å sjekke ut denne grusveien fra rv33 mot Langedrag Camping når du kjører fra Dokka:Olav K skrev: 08 jun 2022, 22:27 Østover.
Begynner nok med litt "speiding" i Hallingdalsområdet, før jeg fortsetter østover mot Dokka og så nordover.
Arrangerer en grustur for 12 mann siste helga i juni, og det er ett par små passasjer som ikke står på kartet, som jeg vil verifisere er kjørbare for større sykler.
Men først og fremst er det tur i det fri![]()
Grusvei Langedrag.JPG
https://goo.gl/maps/oTPv77sUAtkXaXda8
Morsom vei... :)
Men OBS! nedovervei fra Dokkasiden. Ganske sikkert morsommere å å kjøre oppover fra E-16/Langedrag.