](./images/smilies/grrr.gif)
Satt å klødde i kjøpsfingeren den 7. april, har handlet på dette nettstedet tidligere og har noe blandet erfaring med leveringsdyktigheten deres. Bl.a. noe fotoutstyr som de ikke greide å skaffe...fikk pengene tilbake...så tapte ikke noe på det...men det tok laaaang tid før det ble ordnet.
Så; denne gangen sendte jeg dem en epost først, varen jeg skulle ha, Garmin Zumo 660, stod med 5 stk. på lager, men ville ha dette bekreftet. Dagen etter fikk jeg svar, kort og presist:

Flott, trykte på kjøpsknappen, logget på, og etter noen tastetrykk er varen bestilt og betalt. Bekreftelse dukket opp på epost, som forventet, noen minutter senere.
Dagen etter, ny epost, varen er merket med grønn tekst: sendes straks, påfølgende mandag, ny epost, grønn tekst fortsatt: forventet inn 13042010, ny epost i går, nå rød tekst: i rest, ankommer 14042010, i dag enda en epost...fortsatt rød tekst: i rest, ikke bekretet leveringsdato 16042010. På nettsiden deres står nå produktet med 17042010 som "ubekreftet dato"!
Tydeligvis ikke på lager, så sånn sett var epostsvaret fra dem, lite verdt! Hadde det stått 1 stk på lager i utgangspunktet, så kan jeg forstå at den ikke finnes...men når utgangspunktet er 5 stk på lager, og det er bekreftet via epost før bestilling..hmmm