Hvilke forhandlere er det jeg bør besøke som har godt utvalg av utstyr på lager? Slik at jeg kan få se og prøvd utstyr jeg er interessert i?

Ja, den er på listen min. Eneste stedet jeg allerede har planlagt. Men håper på andre tipsBjerknez skrev: 01 jul 2022, 00:51 AGM Shop i Sarpsborg mener jeg har ganske bra utvalg og stor og fin butikk. :)
Er det noe å spare på å ta turen over grensa?Bjerknez skrev: 01 jul 2022, 01:49 Ellers så ha du jo Hansson på Nordby Kjøpeseneter. En stor butikk med diverse MC klær.
Det er jeg usikker på. Men dem har større utvalg der borte og trolig er sjansen for at du finner noe som oppfyller behovene dine til en lavere pris større.SilverSmurfer skrev: 01 jul 2022, 02:23Er det noe å spare på å ta turen over grensa?Bjerknez skrev: 01 jul 2022, 01:49 Ellers så ha du jo Hansson på Nordby Kjøpeseneter. En stor butikk med diverse MC klær.
Jeg er alltid innom Biker-Shop når jeg er i Trondheim. Der har de mye bra.Domino skrev: 01 jul 2022, 18:15 Jeg skal hjelpe sønnen min å kjøre flyttelass til Trondheim i slutten av måneden. Hvilke forhandlere kan det lønne seg å stikke innom der?