Men samtidig gruer for.
Høytrykk over Kolahalvøya, gir varmt vær , lite vind , LENGE .
SÅ i 14 dager ligg vi i sola.... har ikke behov for å reise noen sted

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Traff noen fra CBX klubben på Oslo Motorshow i fjor... kanskje også mr CBX...Geiroe skrev:Grattis med "ny" CBX. Da har du sikkert kjennskap til Mr. CBX på Tjøme.
Husker da jeg var yngre, da hadde naboen en CBX i sølv, som han vraka to kilometer hjemmefra. Ble hentet med luftambulanse. Kjøpte seg ny.
Bildet er rett mot sør , gjennom Helsinki...videre ned til Ios i Egeerhavet.Bjerknez skrev:Den utsikten der er jo ikke akkurat noe å skamme seg over :)
Skullle vært 2, kanskje 3, tidssoner i Norgerolf-arne skrev: 29 jun 2022, 20:26Bildet er rett mot sør , gjennom Helsinki...videre ned til Ios i Egeerhavet.Bjerknez skrev:Den utsikten der er jo ikke akkurat noe å skamme seg over :)
Altså må man fra Oslo kjøre ca 700 km rett øst før man kan sette kursen rett mot nord.
10 liter er vel ikke all verden?rolf-arne skrev: 01 jul 2022, 22:13 Spekulere, hadde ikke tenkt å ha vesker på CBXen , men må krype til korset å finne ei løsning.
Tenker skinn kanskje opp mot 10 liter...
Hva tenker folket
Akkurat som jeg tenker , derfor også lite volum...til det mest nødvendige... hjelm får man ha i handa.Bjerknez skrev: 10 liter er vel ikke all verden?
En slik sykkel fortjener riktignok orginale eller vertfall tidsriktig bagasjeløsning mener jeg :)
rolf-arne skrev: 02 jul 2022, 12:04Akkurat som jeg tenker , derfor også lite volum...til det mest nødvendige... hjelm får man ha i handa.Bjerknez skrev: 10 liter er vel ikke all verden?
En slik sykkel fortjener riktignok orginale eller vertfall tidsriktig bagasjeløsning mener jeg :)
Denne har fått en forgaffel fra 87 og det samme med svingarmen... original delene følger med.Jompa skrev: CBX var vel aldri kjent for stabilitet ?
Svak forgaffel som etterhvert ble forbedret.
Les etpar tester fra da sykkelen var ny.
Uansett er det en nydelig sykkel.