Ble med den ene teltovernattingen på Brufoss Camping denne gangen hvor jeg fikk gleden av mange innsiktsfulle, lange og gode samtaler med
Guzzi Kim fra Danmark :) .
Da vi møttes nå igjen etter vårt første møte på Lindum Camping i 2019 var det som vi hadde møtt hveradre i går for første gang. Helt fantastisk!
Lange og gode samtaler etter at teltene var satt opp.
Og det samme dagen etter.
En skikkelig god opplevelse, som gir en ekstra dimensjon til det å være motorsyklist med utstrakt frihet slik jeg er begunstiget å ha

.
Nå er det noen dagers MC-pause før jeg ganske sikkert legger ut på tur igen - med telt i bagasjen. Uten at det dermed er slått fast at det blir teltovernattinger denne gangen.
Men uansett har teltovernattingene blitt bedre for hver gang i år. Så slett ikke utenkelig. Heller mer sannsynlig enn ikke, faktisk!
Kjapp hoderegning: fire teltovernattinger så langt dene sesongen; kr. 230,- på første campingplassen da jeg ble med på turen til
ErikW, gratis på den andre overnattingen på samme tur på denne nedlagte campingplassen.
Så kr. 100,- på denne midlertidige stengte campingplassen, Hyllandsfoss, mellom Rauland og Åmot og nå nylig Brufoss Camping nord for Larvik hvor prisen var 200,- kr.-
Tilsammen 530.- kr. for fire teltovernattinger med tllgang til alle fasiltiterer en campingplass byr på er slett ikke verst, tør jeg påstå.
Så
hvis man ønsker å spare noen kroner i disse tider hvor alt ser ut til å bli dyrere er dette altså fullt mulig. For de som vil og som er interessert i å holde utgiftene så lave som mulig uten at dette går ut over det å nyte MC-turen til fulle.
Og de som synes teltovernatting på MC-tur ikke er noe særlig og som heller ikke er opptatt av holde turbudsjettet nede behøver strengt tatt ikke kommentere dette innlegget med at de f.eks. ikke tenker på utgiftene de har når de er ute på motorsykkeltur...