Jeg er ikke ute etter å møte likesinnede på samme sykler som meg! Da hadde jeg vært begrenset til spesifikke merkeforum eller enda snevrere modell-forum. Jeg kjører flere ganger i uken organiserte turer med alle slags motorsykler - eventyr, cruiser, HD, sport, sportstourer, naken ++. Kjører aldri på tur med andre scootere! Er interessert i aktuelle nyheter, meninger, diskusjon, tips og triks, reiseskildringer og erfaringer. Har selv kjørt de fleste veier her til lands, atlanterhavsveien, geiranger, hardangerfjorden, helgelandskysten, lofoten, vesterålen, alle fylker i hele landet, nordkapp, vestkapp, you name it! Vært innom alle de største byene og mengder av mindre byer og tettsteder.AJ skrev: 17 jul 2022, 15:04 Men nå er det vel også muligens slik her i landet at mange eiere av såkalte maxi-scootere ikke er er så veldig interessert i vanlige motorsykler- Og det er nok antakelig en årsak til at du ikke møter så mange av dem her på forumet heller.
Også er det vel også slik at scootere ikke er et like mye utbredt her i landet som mange steder i Europa, kandskjre spesielt i byene.
Da blir det rimelig absurd å høre fordommer og fordømmelse her på forumet. Meninger som jeg aldri hører fra de motorsyklistene jeg møter ute i den virkelige verden.