Har forøvrig litt sansen for sykkelen din

Det er nok rester av lam, magesekken sprakk i kræsjen, så stinka en del av sykkelen før jeg fikk skyldt av den.Bjerknez skrev: 14 jul 2022, 17:56 Hva er det brune på sykkelen din da? Er det gjord eller gjørme, eller er det rester av lam?
Har forøvrig litt sansen for sykkelen din![]()
Klarer ikke helt å se de store kostnadene her egentlig. Kanskje bytte noen småting vedrørende ting som er revet av etc. skade i motorblokk og annet kan jeg ikke helt se for meg så lenge du traff bløtt vev. Men klart, ved forsikringssak så vil dem ikke akkurat underfakturere etter min erfaring. :) Noe som forsåvidt er bra for deg som bruker...KurtAA skrev: 18 jul 2022, 13:08 Utsatt taksting til i morgen, ser ut til at det ble glemt at de skulle hente sykkelen idag.
Får se om de kommer i morgen, og så se hva de kommer frem til. Har fortsatt ett håp på at jeg skal få kjøre mer i år :)
Ser helt å fint ut egentlig, men frambremsa subber litt i skivene, men tror ikke det skal være noen store feil.Bjerknez skrev: 18 jul 2022, 15:32Klarer ikke helt å se de store kostnadene her egentlig. Kanskje bytte noen småting vedrørende ting som er revet av etc. skade i motorblokk og annet kan jeg ikke helt se for meg så lenge du traff bløtt vev. Men klart, ved forsikringssak så vil dem ikke akkurat underfakturere etter min erfaring. :) Noe som forsåvidt er bra for deg som bruker...KurtAA skrev: 18 jul 2022, 13:08 Utsatt taksting til i morgen, ser ut til at det ble glemt at de skulle hente sykkelen idag.
Får se om de kommer i morgen, og så se hva de kommer frem til. Har fortsatt ett håp på at jeg skal få kjøre mer i år :)![]()
Okay, hvis fremhjul eller skive etc. er skjevt kan det jo fort bli dyrere. Men hovedpoenget er jo at det blir fikset.KurtAA skrev: 18 jul 2022, 16:47Ser helt å fint ut egentlig, men frambremsa subber litt i skivene, men tror ikke det skal være noen store feil.Bjerknez skrev: 18 jul 2022, 15:32Klarer ikke helt å se de store kostnadene her egentlig. Kanskje bytte noen småting vedrørende ting som er revet av etc. skade i motorblokk og annet kan jeg ikke helt se for meg så lenge du traff bløtt vev. Men klart, ved forsikringssak så vil dem ikke akkurat underfakturere etter min erfaring. :) Noe som forsåvidt er bra for deg som bruker...KurtAA skrev: 18 jul 2022, 13:08 Utsatt taksting til i morgen, ser ut til at det ble glemt at de skulle hente sykkelen idag.
Får se om de kommer i morgen, og så se hva de kommer frem til. Har fortsatt ett håp på at jeg skal få kjøre mer i år :)![]()
Ja, er helt enig, veldig bra for meg som bruker om de bytter ting de er usikre på og.
Får se hva som skjer i morgen :)
Ja, gleder meg til å få kjørt igjen. Har vært noen dager nå, der jeg kunne tatt ut sykkelen på noen koseturer.Bjerknez skrev: 18 jul 2022, 21:17Okay, hvis fremhjul eller skive etc. er skjevt kan det jo fort bli dyrere. Men hovedpoenget er jo at det blir fikset.KurtAA skrev: 18 jul 2022, 16:47Ser helt å fint ut egentlig, men frambremsa subber litt i skivene, men tror ikke det skal være noen store feil.Bjerknez skrev: 18 jul 2022, 15:32Klarer ikke helt å se de store kostnadene her egentlig. Kanskje bytte noen småting vedrørende ting som er revet av etc. skade i motorblokk og annet kan jeg ikke helt se for meg så lenge du traff bløtt vev. Men klart, ved forsikringssak så vil dem ikke akkurat underfakturere etter min erfaring. :) Noe som forsåvidt er bra for deg som bruker...KurtAA skrev: 18 jul 2022, 13:08 Utsatt taksting til i morgen, ser ut til at det ble glemt at de skulle hente sykkelen idag.
Ja, er helt enig, veldig bra for meg som bruker om de bytter ting de er usikre på og.
Får se hva som skjer i morgen :)![]()
Nei, det var en liten nedtur å oppdage det her.Bjerknez skrev: 03 aug 2022, 19:55 Oj... det der er ikke bra.
Bruk et annet verksted. Ferdig snakka.
Det bør du så absolutt gjøre!
Det kan vi sikkert.