Får skylde på den Drammenseren som i sin tid skrudde skiltet på!

Jeg er ikke så opptatt av det sålenge det er gammelt type skilt
Det jeg får mest kommentarer på er at jeg har tre K’er bakpå der KKK. Ikke den beste klubben å være med i
Nå er jeg på jakt etter nye kofferter. Dette har ikke noe med selve koffertene å gjøre egentlig, men har kjørt veldig mange mil med kofferter og innfestningen begynner å blir merkbart slitt. Har fått tak i NOS bærere(originalt kit), men koffertene er også slitt der de henger på bærerne.
Vi får se om vi rekker 125 000km nå på tampen av sesosngen. Tviler litt, men da klarer man kanskje 140 000km til neste høst. Da er det tid for ventilsjekk. Blir ny runde med register på 170 000km. Så dit er det en stund til heldigvis!
Har ikke blitt mye kjøring i år. Det skylder jeg mest på at jeg var i svært dårlig form helt fra nyttår av. Generelt vondt i kroppen, trøtt og sliten uansett hvor mye jeg hvilte ut. Etterhvert fikk man problemer med beina. Er jo alltid slik at man kvier seg for å gå til legen, men en blodprøve senere og man var på D-vitamin hestekur. Det sto visst dårlig til på den fronten. Etter 3 måneder med daglig inntak kan man vel si at jeg er i bedre form enn på flere år? Så det er en bra ting! Får ikke drøye med å dra til legen neste gang! Tror jeg ligger på 12 000km hittil i år. Dekka har imidlertid holdt veldig bra, ny rekord, rett over 21 000km.