Svakhet i toppen på moderne motorsykkelmotorer?

... om verktøy, service, problemløsninger, reparasjoner og modifiseringer
Svar
Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7026
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Svakhet i toppen på moderne motorsykkelmotorer?

Legg inn av dypen »

Innlegget og tråden er noen år men syklene lever fortsatt! Veldig oppklarende innlegg som vi faktisk snakket om i går …
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39729
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Svakhet i toppen på moderne motorsykkelmotorer?

Legg inn av AJ »

dypen skrev: 04 aug 2022, 11:42 Veldig oppklarende innlegg som vi faktisk snakket om i går …
Og i og med at tråden ble trukket fram igjen fikk jeg endra på bildelinken i åpningsinnlegget også, slik at bildene som mekanikeren er blitt synlige igjen... ;) .
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Svar