Motorsykkel logg, «dypen» …
Re: dypen’s logg
Denne testen sier det meste om syklene våre AJ. Det er to ting jeg ikke er enig i da vindstøy turbulens ikke er noe problem på min med vindskjerm på topp og ikke alt for omfangsrike klær på, det andre er racket til toppboks og sidekofferter som er mer pluss vs minus å ha og det skjemmer ikke sykkel’n i mine øyne.
https://www.mc24-7.no/tester/vi-har-tes ... venture-s/
Den nye 1290’n fra 2021 og nyere er en flott sykkel, motoren kan du slippe ned i 50 km på 6 gir uten problem. Lavere tyngdepunkt men sittehøyde klarte jeg ikke å merke noen forskjell på. Lydbilde på originalt eksosanlegg er kjedelig vs min og nytt TFT display var litt annerledes men det venner du deg til. Går selvfølgelig noe vanvittig på lik linje med den gamle.
BMW GSA var annerledes og flott sykkel som gir mindre følelse av plast, går bra, fin å kjøre og du sitter godt skjermet på en omfangsrik koloss som jeg godt kunne levd med. Moment i bøtter og spann men mangler det som 1290’n har på toppen. 2023 1250 GSA Trophy skal være komplett rett ut av kassa med koffertrack og 3 alukofferter får du med på kjøpet. Se på utstyrslista:
https://www.motounion.net/Motorcycles-B ... c5003a4c7a
Bytte min mot den nye 1290 ble jeg veldig usikker på da det blir så mye likt som jeg har med mindre mellomlegget blir ekstremt gunstig.
BMW’n var fin og der er jeg veldig nyskjerrig, har vært det lenge :) Kunne vært morro å prøve noe nytt men forhandler har ingen erfaring med KTM og da blir vel mellomlegget deretter.
Det hele ender vel opp med att jeg har en flott sykkel som jeg har … som ikke står tilbake på komfort, estetisk eller på effekt vs den nye.
https://www.mc24-7.no/tester/vi-har-tes ... venture-s/
Den nye 1290’n fra 2021 og nyere er en flott sykkel, motoren kan du slippe ned i 50 km på 6 gir uten problem. Lavere tyngdepunkt men sittehøyde klarte jeg ikke å merke noen forskjell på. Lydbilde på originalt eksosanlegg er kjedelig vs min og nytt TFT display var litt annerledes men det venner du deg til. Går selvfølgelig noe vanvittig på lik linje med den gamle.
BMW GSA var annerledes og flott sykkel som gir mindre følelse av plast, går bra, fin å kjøre og du sitter godt skjermet på en omfangsrik koloss som jeg godt kunne levd med. Moment i bøtter og spann men mangler det som 1290’n har på toppen. 2023 1250 GSA Trophy skal være komplett rett ut av kassa med koffertrack og 3 alukofferter får du med på kjøpet. Se på utstyrslista:
https://www.motounion.net/Motorcycles-B ... c5003a4c7a
Bytte min mot den nye 1290 ble jeg veldig usikker på da det blir så mye likt som jeg har med mindre mellomlegget blir ekstremt gunstig.
BMW’n var fin og der er jeg veldig nyskjerrig, har vært det lenge :) Kunne vært morro å prøve noe nytt men forhandler har ingen erfaring med KTM og da blir vel mellomlegget deretter.
Det hele ender vel opp med att jeg har en flott sykkel som jeg har … som ikke står tilbake på komfort, estetisk eller på effekt vs den nye.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39726
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: dypen’s logg
Samme tanke jeg gjorde meg etter testkjøring i fjor.dypen skrev: 26 aug 2022, 20:22 Bytte min mot den nye 1290 ble jeg veldig usikker på da det blir så mye likt som jeg har med mindre mellomlegget blir ekstremt gunstig.
Veldig god sykkel, men ikke nok til at det er et påtrengende behov for bytte bare pga. av de nye oppgraderte tingene modellen kommer med.
Og 1250 GS har et design og motorkarakteristikk, som jeg ikke liker noe spesielt. God å kjøre, men litt manglende karakter.
God sykkel, selvfølgelig.
Men for min del ikke et alternativ til 1290'en.
Men så er jeg i den fasen at jeg er ute etter noe som er lettere når det gjelder min evt. neste sykkel. Og da er heller ikke KTM 1290 et alternativ.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: dypen’s logg
Min 1290 har jeg kjørt til nå 14000 km på tre sommre, før service nå i høst vil jeg passere 15 - 16000 km vil jeg tro så her har jeg kanskje sykkel så lenge jeg er duganes som pilot på to hjul 

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39726
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: dypen’s logg
Ikke bli fornærmet nå, men jeg må bare kommentere at 16000 km på en KTM 1290 SA S på tre sesonger er... vel, puslete greierdypen skrev: 26 aug 2022, 20:46 Min 1290 har jeg kjørt til nå 14000 km på tre sommre, før service nå i høst vil jeg passere 15 - 16000 km vil jeg tro så her har jeg kanskje sykkel så lenge jeg er duganes som pilot på to hjul![]()


Min 2018 mod. passerte 71000 km. på Sverigeturen i går...

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: dypen’s logg
Er ikke uenig i det men jeg trives godt hjemme også
har noen kilometer i bil da :)

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39726
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: dypen’s logg
Joda, ingen problemer med å forstå at det er blitt slik. Var et vennskapelig stikk i siden, dettedypen skrev: 26 aug 2022, 21:01 Er ikke uenig i det men jeg trives godt hjemme ogsåhar noen kilometer i bil da :)


Jeg er fullt innforstått med at ikke alle kan kjøre like mye som det jeg kan.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: dypen’s logg
Tåler den godt jeg AJ 

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39726
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: dypen’s logg

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: dypen’s logg
Publisert 15.07.2022 Ikke alle som har nedgang i salg …
https://www.mcavisa.no/nyheter/honda-og ... en/19.4250
https://www.mcavisa.no/nyheter/honda-og ... en/19.4250
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39726
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: dypen’s logg
Nye Honda NT1100 gjør det visst bra, noe som har overrasket meg en smule, må jeg innrømme.
Og MC- Avisas testkjører Ole-Andreas Isdahl er full av lovord, ser jeg:
Men har Isdahl og de andre testkjørerne i MC-Avisa noen gang skrevet noe kritisk om syklene de har testet?
Testkjøringsartiklene deres minner mer om reiseskildringer og dårlig skjult reklame enn grundige testrapporter...

Og MC- Avisas testkjører Ole-Andreas Isdahl er full av lovord, ser jeg:
er hans konklusjon.dette er rett og slett noe av det beste jeg har kjørt noen gang.
Men har Isdahl og de andre testkjørerne i MC-Avisa noen gang skrevet noe kritisk om syklene de har testet?
Testkjøringsartiklene deres minner mer om reiseskildringer og dårlig skjult reklame enn grundige testrapporter...

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Bjerknez
- Innlegg: 24576
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: dypen’s logg
Enig. Bortsett fra en ganske ålreit pris, så synes jeg 102 HK og 104NM er ganske så labert med tanke på at dette er en 1100 2-sylindret motor. Isolert sett ser den ålreit ut rent utseendemessig, men føler vel det er spart på en del. Uten at jeg har sett noen tester eller lest noe om denne. Til det er den for lite interessant for min del.AJ skrev: 27 aug 2022, 14:57 Nye Honda NT1100 gjør det visst bra, noe som har overrasket meg en smule, må jeg innrømme.
Og MC- Avisas testkjører Ole-Andreas Isdahl er full av lovord, ser jeg:
er hans konklusjon.dette er rett og slett noe av det beste jeg har kjørt noen gang.
Men har Isdahl og de andre testkjørerne i MC-Avisa noen gang skrevet noe kritisk om syklene de har testet?
Testkjøringsartiklene deres minner mer om reiseskildringer og dårlig skjult reklame enn grundige testrapporter...
![]()
Re: dypen’s logg
Her er en som har testet 2021 - KTM 1290 Super Adventure S med mye erfaring fra tideligere 1290 SAS model … Det er en del ting som er forskjellig fra tideligere modell, ikke alt er til det bedre. Adaptive Cruse Controllen som han også viser to hendelser fra i trafikk hvor ikke alt forløper riktig og viser att du må følge med selv om elektronikken i utganspunktet skal ha kontroll.
Har du testet nye biler med Adaptiv Cruice og side assist, Line assist eller med full AP (full selvkjøring) da har du også opplevd at bilen kan både bremse og akselerere på feil sted eller hele fungsjonen faller ut. Det kan være hindringer i veien som du har kontroll på (eks sykkelis fotgjenger) men bilen registrerer att du ikke tar hånd om situasjonen tidlig nok og tar over.
Så de to episodene han viser med Adaptive Cruse Controllen er ikke noe jeg ville legge vekt på for ikke kjøpe sykkel’n.
Har du testet nye biler med Adaptiv Cruice og side assist, Line assist eller med full AP (full selvkjøring) da har du også opplevd at bilen kan både bremse og akselerere på feil sted eller hele fungsjonen faller ut. Det kan være hindringer i veien som du har kontroll på (eks sykkelis fotgjenger) men bilen registrerer att du ikke tar hånd om situasjonen tidlig nok og tar over.
Så de to episodene han viser med Adaptive Cruse Controllen er ikke noe jeg ville legge vekt på for ikke kjøpe sykkel’n.
6 THINGS I DON'T LIKE - 2021 KTM 1290 SUPER ADVENTURE S & R // KTM Rider's Review
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: dypen’s logg
Displayet på nye KTM 1290 kan låses i nattmodus …
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: dypen’s logg
Litt vekslende vær i dag men mest regn på turen ned til Mysen for å få utført fjerde service (15000 km) inkludert førstegang service på 1000 km.
Fikk låne nye 1290 SAS som jeg tok ned til Årjeng, på retur ble det regnvær igjen.
Fikk låne nye 1290 SAS som jeg tok ned til Årjeng, på retur ble det regnvær igjen.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
- Innlegg: 227
- Registrert: 01 sep 2022, 14:00
- Motorsykkelen din: Suzuki Bandit 1200N
- Bosted: Bjørkelangen
Re: dypen’s logg
Fire servicer innenfor 15 000km? Årlige, eller er det så kort intervall?