Nå har jeg i det vesentlige holdt med til Dunlop Roadsmart 3..mine erfaringer der er at et minimum er godt over 10000...ellers er det feil i produksjon.
Min sønn fikk 3000 på Roadsmart 4 og fikk nytt på reklamasjon.
12-16 kan man regne med på disse dekkene,, 12 når man løfter av bagasje og har det artig med mye svingkjøring.
Det siste medfører gjerne mye har bremsing og påfølgende akselerasjon , det ser ut til å spise gummi.
Det gjelder også å ha rett dekktrykk... og da helst det som følger dekket.
Roadsmart 3 hadde enorme våtegenskaper, helt ned til 3/4 slitt.
Med ganske nye dekk så kjøre jeg likt på vått og tørt føre , når vi holder oss til norske fartsgrenser....etter 80 blir nok noe mer tilbakeholden på vått.
Når det gjelder kommentar om hvordan vi kjører / kjørte på treff, så vil ingen påstå at noen er sinker i trafikken. Dog er det noen som må ta andre hensyn en de som kjøre på kjent sykkel og uten ansvar annet enn seg selv.... og selv de vil jeg ikke påstå var sinker i trafikken.
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..