Haha, ikke missforstå. Jeg bryr meg døyten om hva andre synes om sykkelen min. Når det er sagt, så liker jeg symetri, men det må på en måte være en slags helhet. Når jeg ser en GSA med stålkassene montert bakfra så er det akkurat som dem glemte den biten. På Rocket skal det på en måte være sånn.Canutus skrev: 01 sep 2022, 23:31Joda, Rocket din e fet den, ingen tvil om det fra min side, klarte bare ikke dy meg, når du nevnte symmetri;-)Bjerknez skrev: 01 sep 2022, 21:58Den ser bedre ut på pottesiden, men den er fortsatt ikke stygg på den andre siden. Men Triumph har vertfall klart å lage noen symetriske braketter som er utfellbare som man kan henge sideveskene på og som faktisk ser bra ut når dem ikke er i bruk også.Canutus skrev: 01 sep 2022, 19:54Og det sier DU som har en sykkel som nesten utelukkende avbildes fra den ene sidenBjerknez skrev: 31 aug 2022, 21:14 Å hvorfor flytter dem ikke eksosen lenger ned, slik at man kan utnytte plassen på siden til større sideveske? Ser jo helt fjernt ut når den ene sidekofferten er større enn den andre også.![]()
Sykkelen ser selvsagt ikke BEDRE ut med sideveskene påmontert, men det er heller ikke det styggeste jeg har sett.![]()
Her er et bilde fra den andre siden forøvrig![]()
4C303628-D32F-4AA0-8B13-F0B2009732BB.jpeg
Har ikke prøvd GS, og tviler ikke på den er bra, men tror jeg ville foretrukket en RS, og kan ikke forstå hvorfor det ikke er flere som velger den fremfor GS.
Med smalere potte eller evt. endret plassering vill man kunne dratt en fordel med større sidekoffert på GS. Poenget mitt er bare at det virker som en slags designfeil eller en snarvei. GSA'en er åpenbart god på veldig mye, men perfekt er nok ingen sykler. Selvsagt bortsett fra Rocket'en