Tja - Rogaland var kanskje heller representert med et sete og ikke en hel benkAJ skrev: 08 sep 2022, 20:18 Et veldig bra forumtreff i år, er min oppfatning og erfaring.
Håper de som deltok synes det samme.
Jeg skal på ingen måte rangere forumtreffene vi har hatt siden 2017 opp mot hverandre. Alle har hatt sine minneverdige sider og gode MC-opplevelser.
Men det jeg satte spesielt pris på med årets treff var selve campingplassen og de fasilitene og mulighetene denne plassen ga oss. I tillegg til at flere forumbrukere som jeg ikke hadde møtt før tok sjansen på å delta.
Videre, den kjempemessige fellesturen på skikkelige MC-veier og at vi tok oss tid til en skikkelig god turlunsjpause. Veldig bra!
Satser på at det blir minst like bra i 2023!
Så må vi gjerne allerede nå så smått begynne planleggingen av '23-treffet...![]()
Og da må vi gjerne får Rogalands"benken" på banen....
Jøss.... en beskjeden Rogalending. Jeg trodde at hvis man ga en rogalending et sete så tok han like godt hele benken. Men trivelig var det. Blir like trivelig neste år tenker jeg.BjørnSover skrev: 09 sep 2022, 15:49Tja - Rogaland var kanskje heller representert med et sete og ikke en hel benkAJ skrev: 08 sep 2022, 20:18 Et veldig bra forumtreff i år, er min oppfatning og erfaring.
Jeg skal på ingen måte rangere forumtreffene vi har hatt siden 2017 opp mot hverandre. Alle har hatt sine minneverdige sider og gode MC-opplevelser.
Men det jeg satte spesielt pris på med årets treff var selve campingplassen og de fasilitene og mulighetene denne plassen ga oss. I tillegg til at flere forumbrukere som jeg ikke hadde møtt før tok sjansen på å delta.
Videre, den kjempemessige fellesturen på skikkelige MC-veier og at vi tok oss tid til en skikkelig god turlunsjpause. Veldig bra!
Satser på at det blir minst like bra i 2023!
Så må vi gjerne allerede nå så smått begynne planleggingen av '23-treffet...![]()
Og da må vi gjerne får Rogalands"benken" på banen....
. Men Rogalands-’setet’ er på saken
Hyggelig å treffes, og fint å få et fjes på nick på forumet
En liten oppfølger til dette innlegget etter at jeg spontant sendte avgårde en mail til Bø Camping.AJ skrev: 08 sep 2022, 20:18 Et veldig bra forumtreff i år, er min oppfatning og erfaring.