Du får ta deg en knertBaron von Waffel skrev:Da skriver jeg dette innlegget bare for å markere at jeg har skrevet 1000 innlegg på dette utmerkede forum. Og da tillater jeg meg å regne meg som "innkjørt".

Du får ta deg en knertBaron von Waffel skrev:Da skriver jeg dette innlegget bare for å markere at jeg har skrevet 1000 innlegg på dette utmerkede forum. Og da tillater jeg meg å regne meg som "innkjørt".
Bra å høre at refleksene virker etter vinterdvalen ihvertfallBaron von Waffel skrev:Årets første nestenulykke. Kjørte forbi køen ned fra Tåsen, da plutselig en Jaguar jeg var i ferd med å passere svingte til venstre for å kjøre inn en innkjørsel. Jag´føreren blinket selvfølgelig ikke. Blinklys var nok unødig ekstrautstyr på den.
Fristelsen har vi vel alle kjent på ja.AJ skrev:En fristes nesten over evne til å kjøre forbi enkelte, senke farten og plante en kjørestøvel rimelig strategisk på enten speil eller blinklys, for så å kjøre rulla 'i bånn' og bare forsvinne før burhøna eller hanan skjønner hva som skjer
EnigBaron von Waffel skrev:Fristelsen har vi vel alle kjent på ja.AJ skrev:En fristes nesten over evne til å kjøre forbi enkelte, senke farten og plante en kjørestøvel rimelig strategisk på enten speil eller blinklys, for så å kjøre rulla 'i bånn' og bare forsvinne før burhøna eller hanan skjønner hva som skjer![]()
Men siden vi er siviliserte så kjører vi pent videre. Det mest rampete vi gjør er å vise finger´n. Og selv det gjør vi sjelden.
har noen lurt deg til å ta tran?Baron von Waffel skrev:Nå er vinteren over. For i dag tok jeg den siste skjeen av tranflaska mi.
Baron von Waffel skrev:Kan ikke skylde på noen andre. Jeg har nok overtalt meg selv. Har tro på at det er lurt å få i meg fiskefett og det blir for lite fet fisk i kostholdet.