Jøss joda...første etappe er i havn...det ble drøye 40 mil i dag..på meg...måtte jo hjem igjen
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Jøss joda...første etappe er i havn...det ble drøye 40 mil i dag..på meg...måtte jo hjem igjen
Det er såvisst "vanlige folks tur" når det gjelder dette også med den nye regjeringen...Våre søsterorganisasjoner i FEMA reagerte med sjokk og vantro på nyheten om at norske myndigheter ønsker å øke de allerede høye satsene enda mer. For utenlandske førere som blir stoppet på jobb eller ferie i Norge kan dette få store økonomiske konsekvenser. Norge skiller seg allerede ut med bøtesatser i særklasse.
Alt er bedre enn ingenting, men 10% kan man nesten få overalt bare med et eller annet form for medlemskap (f. eks. Obos, Naf o.l.)AJ skrev: 27 jan 2023, 18:09 NMCU har inngått en rabattavtale med Bullfighter.
Synes du avtalen er god?
Og kommer du til å benytte deg av den?
Nei, 10% er liteAJ skrev: 27 jan 2023, 18:09 NMCU har inngått en rabattavtale med Bullfighter.
Synes du avtalen er god?
Og kommer du til å benytte deg av den?
Tror ikke de hadde noen beinharde forhandlinger for å få til de 10% prosentene neiBjerknez skrev: 28 jan 2023, 07:14 Jeg ser dem har forhandlet seg frem til rabatter på et par hoteller også. Dem er på rett spor, men vi MC folk bruker vel sjelden flyplass hoteller og rabattene dem har forhandlet seg frem til er i beste fall nesten ubetydelige. Vertfall etter at jeg sjekket nå nettopp.
Jeg skulle ønske dem heller forhandlet frem rabatter på campingplasser rundt om i Norge. Samt bedre rabatter på drivstoff.
Bullfigjter rabatten er jo grei, men 10% er liksom ikke all verden. Man må også sende mail til dem og be om kode som kan brukes i nettbutikken. Veldig tungvindt og det virker litt amatøraktig.
Jeg synes dem er på riktig vei generelt sett, men jeg synes det går tråkt. Det virker som dem sitter og ringer rundt til potensielle bedrifter for å spørre om rabatter litt på måfå. Selv jeg hadde fått 10% rabatt over disk hvis jeg spurte de fleste steder.