https://www.facebook.com/PAULLEVALSETER
Hvis jeg skal ta igjen de tre foran meg må jeg ha vinger! Viktig å komme i mål i denne varmen, mange gjør det ikke. Etappe 10 blir den tøffeste av de alle, planer om å kjøre pent
Hvis jeg skal ta igjen de tre foran meg må jeg ha vinger! Viktig å komme i mål i denne varmen, mange gjør det ikke. Etappe 10 blir den tøffeste av de alle, planer om å kjøre pent
Tenker du da på de han har i samarbeid med/via McOslo? "Gruskurs" og andre turer?dypen skrev: 28 okt 2022, 18:36 Er det noen her inne som har vært med på disse turene / kjøreskole både på asfalt og grus / terreng som Ullevålsæter har på sommerstid fra forskjellige hoteller rundt omkring?
Har vært med ettpar ganger på "advanced" gruskurs med utgangspunkt fra Pers Hotel.dypen skrev: 28 okt 2022, 18:36 Er det noen her inne som har vært med på disse turene / kjøreskole både på asfalt og grus / terreng som Ullevålsæter har på sommerstid fra forskjellige hoteller rundt omkring?
Kjører GSAen overalt. DBS, vet dudypen skrev: 29 okt 2022, 22:57 Hvis det passer hadde det vært morro å blitt medKjører du med GSA’n på slike turer …