Derfor denne tråden om gode innkjøpstips som gjør godt for lommeboka. Enkelt og greit gode hverdagøkonomiske innkjøptips man kommer over, være seg mat, tilbud på alle slags forbruksartikler til bl.a. deg selv, bilen, huset, leiligheten og ikke minst motorsykkelen

Alle gode tips velkomne, men spesielt interessant er det selvfølgelig med ekstra gode tilbud.
Og gjerne ting man kan lagre over tid, som f.eks. motorolje, noe jeg selv har gjort, kjøpt på Mekster.no, som er den rimeligste Castrolleverandørewn jeg har funnet så langt, med thansen.no halsende ikke langt etter

Men i dag kom jeg over et ekstraordinært godt tilbud på en matvare, som er en av mine absolutte favoritter, nemlig hvalkjøtt.
Samme pakning som jeg har pleid å kjøpe fra Fagernes Fiskebilen hvor prisen nå har steget en drøy smule for mye etter min smak...

En lokal KIWIbutikk hadde nemlig stablet en frysedisk full av denne delikatessen til latterlig lave 199,- kr. for en to-kilos pakning

Så da var det bare å hive med seg noen pakker. For denne prisen vil vi antakelig ikke se igjen på denne prima varen.
Best før 31.12.2024, står det på pakningen.
Dermed har vi sikret oss godt her hjemme for de neste to årene. Med mindre vi kjører på med hvalbiff hver dag de neste to årene. Og det gjør vi naturligvis ikke.
Liker man hvalbiff, slik vi gjør her hjemme, så er dette suverent gode tilbudet også suverent sundt for vår hverdagsøkonomi, selv om vi langt fra lider noen nød.
Uansett er dette gode penger spart på noe vi setter stor pris på om det er hverdag eller helg og sommer som vinter, nemlig hvalbiff i flere varianter. Også på grillen

Kanskje det til og med blir hvalbiff på BarbIQ grillen på MC-turene i 2023