Javisst er det sånn det er.
Jeg sjekka litt her jeg sitter i medisintåka...

Og enig, rolf-arne; vi tar en kjapp avgjørelse og går for Sølvgarden i 2023 - enkelt og greit

Det hyggelige svaret du fikk på henvendelsen du gjorde veier også tungt.
Javisst er det sånn det er.
Varmt takles også etter noen dagers kjøring i USA med 40 gr og resten i mer behagelige over 30...noen triks har man lært.utc skrev:Flott plass, voldsomt bra initiativ. Statistisk sett så er første helgen i august alltid skyfri i Telemark, varmt som et h*****te kan det også være.
rolf-arne skrev: 27 okt 2022, 20:00 Har tenkt litt på det med hårnålsvingene - det er med det i mente at jeg antydet Lunsj på kroa på toppen. Da kan de som ikke har lyst - kose seg litt lengre - eller ta seg en "trimtur" og andre kan kose seg ned og opp.
Det med å kose seg ned og opp er jeg ikke så sikker på - husker min første og hittil eneste tur ned, som noe langt fra kos - men det var med Hi-ace og tilhenger i 1985 - bare noen måneder etter at veien åpnet. Det har ikke fristet til gjentagelse før nå - men jeg vil si at jeg tror det betinger tørr vei.
Men som AJ sier så har vi bestillt godt vær .. men alternative værforhold må nødvendigvis ha noen alternativ både nord,øst og sør.
Sørover kan vi være heldige å treffe på Dragrace på Valle flyplass.
En litt lengre rundtur kan være denne , jeg synes at det blir langt for en lørdag , som etter min mening må ha god tid til det sosiale på eftan.
Denne runde overstiger fort 7 timer, med en lunsj innbakt.
Kvinlog-1copy.jpg
Flott har også fyllt på med litt varme (litt for mye) så det skal holde ut til våren kommer , engang i mai.. og du ser mat og drikke er blitt prioritert med tanke på treff også.Tore L skrev: 01 nov 2022, 22:00 Har ikke vært mye på forumet i det siste, men har fylt på med litt sol og varme i Spania, rundt 25 grader i luft og vann - mye god mat og drikke har de også i Torre De La Horadada - men tilbake til Mcsiden tur 2023, så er jeg med og kalenderen er oppdatert med mc tur 18-20 august 2023.
![]()
Mat og drikke er viktig :) !rolf-arne skrev: 02 nov 2022, 10:20 og du ser mat og drikke er blitt prioritert med tanke på treff også.
Jeg stiller kanskje hvis ikke noen andre kan.Bjerknez skrev: 17 des 2022, 14:45 Dette ser jo meget bra ut. Angående dragrace på Valle flyplass... kunne vært artig å blåst ren Rocket'en. Må bare få meg quickshifter først.
Noen med 600cc adventure sykler som vil starte samtidig som meg og dermed sette meg i et godt lys?![]()
Tror nok det blir litt for close race til at jeg føle at en evt. seier er overlegen. Ingen med en 600 transalp her?Audi Mannen skrev: 18 des 2022, 17:27Jeg stiller kanskje hvis ikke noen andre kan.Bjerknez skrev: 17 des 2022, 14:45 Dette ser jo meget bra ut. Angående dragrace på Valle flyplass... kunne vært artig å blåst ren Rocket'en. Må bare få meg quickshifter først.
Noen med 600cc adventure sykler som vil starte samtidig som meg og dermed sette meg i et godt lys?![]()
Adventure er Adventure.