Du beskrev den bedre enn meg. Jeg liker det litt rå utseende, samtidig som den slett ikke ser ut som en gubbete sports tourer. Den ser nok som du sier bra ut med sidekofferter uten å miste for mye mandom og sykkelen har god nok plass til å yte komfort etc. med en momentsterk motor og litt gamp på topp og ellers utseende som en nakensykkel samt UTEN vindskjerm er dette vinn vinn. Jeg mener denne stiller ganske likt som rocket med tanke på utseende og funksjon. Men Rocket er nok trolig en del tyngre.Canutus skrev: 07 jun 2022, 12:01 Ja, du har nok kommentert det før ja![]()
Det er mye å like med denne, og det var vel derfor jeg valgte nettopp denne selv om den lå langt over mitt "budsjett" for førstesykkel.
Sitter nokså oppreist, samtidig fremoverlent nok til å føle den er fremoverlent. Fjæringssystemer virker nesten som konstruert for Tele(hiv)mark.
Sykkelen går som et uvær, men ingen problem å kjøre den pent, og momentet er godt nok til å kunne gi på litt uten å måtte gire ned.
Kofferter som normalt kan stå på uten at det ser ut som en er på tur til andre kontinent (og topbokser er for skutere og bykjørere).
Rent utsendemessig er jo veldig indiviuelt, men personlig syns jeg den utstråler noe råskap, og skiller seg ut litt fra mengden.
Også merker jeg hvor deilig det er med sidevesker som kan tas av på veldig enkelt og sykkelen ser fortsatt bra ut med sideveskene av da brakettene som står igjen passer sykkelen. Sideveskene har også en liten kodelås, noe som er hendig.
Skulle ønske BMW lagde en oppfølger til denne som gikk Rocket litt i næringen. Det hadde vært gøy. :)