Dette bilde er fra Dovrefjell på vei hjem fra Molde hvor en kompis hente seg ut en splitter ny Kawasaki Ninja H2 SX SE
Øvelsekjøring Randsfjorden rundt med yngste sønn
På vei hjem fra tur til Vindfjelltunet med en kompis
Takk for det! Ja jeg skal ta en titt på den tråden og takk for tipsetAJ skrev: 29 nov 2022, 19:12 Hei og velkommen til oss her på MCsiden.no!
Hyggelig at du fant oss :) .
Ja, når det gjelder Facebook er det vel fortsatt uhorvelig mange sider om MC. Det er vel nesten blitt slik at man fort kan gå seg vill i alle sidene.
MCsiden.no har også en Facebookside, men den er ikke spesielt aktiv.
Men det er til gjengjeld forumet du nå har funnet veien til :) . Ikke alltid siden det på alle slike forum er stille perioder i blant. Men på det jevne er det god aktivet og engasjement her på MCsiden.no.
Så her er det bare å hive seg uti det, noe du allerede har gjort med egen bikerlogg.
Og den vil vi selvfølgelig følge med på!
Også anbefaler jeg deg å sjekke tråden for neste års faste forumtreff: viewtopic.php?p=416961#p416961
Fortsatt lenge til, men verd å notere seg i kalenderen.
Takk for detBjerknez skrev: 29 nov 2022, 22:33 Velkommen skal du være :)
Jeg liker forøvrig utseende på den 2006 modellen Yamaha FZ på bildet over. Vanskelig å sette ord på det, men jeg synes det er en veldig pen sykkel med fint design. Skulle jeg hatt en eldre sykkel for pendling etc. er denne en meget god kandidat :)
Takk for detdypen skrev: 29 nov 2022, 23:35 Velkommen :) Yamaha FZ1 er en mer oppreist utgave av den jeg hadde YZF-R1, fin motor med bra effekt. Nesten hele familien har motorsykkel, det lover bra![]()
Jeg er bare 175cm, men jeg sitter ihvertfall utrolig behagelig på FZ1. 150hk i min også, men er det ikke egentlig rundt 173hk eller noe i 04 R1 motor?dypen skrev: 30 nov 2022, 11:11 R1 min hadde 150 hk, liten sprek sak som føltes bra hele veien oppover men sittestillinga blir slitsom i motsetning til din :)