Ingen detailing, men de fleste ulakkerte plastflater ble behandlet med Owatrololje. De som gjenstår får en omgang i morra.
De lakkerte flatene ble polert med en voks fra Sonax. Ble så fint, atte

Så gjenstår det bare å parkere den i MC-garasjen her hjemme og låse opp salen slik at man slipper å ta fram nøkkelen når batteriet skal vedlikelades et par, kanskje tre eller fire ganger i løpet av vinteren.
Duke'en venter jeg litt med. Tok en tur med den i dag og du verden! igjen! Dette er en utrolig morsom sykkel å kjøre

Også på lengre turer som årets MCsiden-treff i Bø. Har satt meg som mål å gjøre flere lengre turer med overnatting, i såvel telt som hytte, neste sesong med denne lille spreke rakkeræn

Ellers har 2022 vært en god MC-sesong, selv om ikke alt man hadde planlagt ble realisert. Noe skyldes helsemessige utfordringer i år, som jeg håper å slippe unna neste år.
Men mange fine turer ble det, alene og sammen med andre.
Ingen nevnt, ingen glemt.
De fleste har jeg allerede skrevet en del om.
Og igjen en stor takk til KTM 1290 Super Adventure, som levert kjøreglede på øverste hylle i bøtter og spann også i år!
En fantastisk sykkel, som jeg langt fra er ferdig med og som ble enda bedre for meg med styreforhøyere. At en slik liten detalj skulle gjøre en så stor forskjell hadde jeg iikke trodd. Skulle naturligvis gjort denne modifiseringen langt tidligere. Men med disse montert var det nærmest som jeg fikk en ny sykkel - etter 70000 kjørte km.
På sensommeren vurderte jeg sterkt salg eller innbytte av 1290'en. Mest fordi dette er en stor sykkel som jeg synes er en drøy håndfull å håndtere i enkelte situasjoner. Men det skal jeg fint kunne leve videre med, fant jeg ut etter å ha gått noen runder med meg selv., og slo dermed fra meg tanken om å kvitte meg med denne flotte turkompisen i fem begivenhetsrike sesonger.
Så vi fortsetter sammen i 2023

Også får vi se hva som skjer i løpet av kommende sesong.