Investeringer skal tenkes som langsiktige Bjørn. Du skal nyte godt av de lengeBjørnSover skrev:For min del gikk jeg på en økonomisk smell under covid - tok A lappen og kjøpte mc

Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
Det er bare vi som er 50 pluss som tenker at investeringer skal være langsiktige.kjellv skrev: 17 des 2022, 14:56Investeringer skal tenkes som langsiktige Bjørn. Du skal nyte godt av de lengeBjørnSover skrev:For min del gikk jeg på en økonomisk smell under covid - tok A lappen og kjøpte mc
Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
Det er et paradoks siden det er de unge som trenger penger på lang sikt og de over 50 har barn på vei ut av dørene, bedre betalte jobber og trenger ikke langsiktige pengerJompa skrev: 17 des 2022, 16:38 Det er bare vi som er 50 pluss som tenker at investeringer skal være langsiktige.
For ungdom er det raske penger som gjelder og de som " investerer " kjøper "lekepenger ", dvs kryptovaluta.
Nei, bruktbiler av alle typer har gått vesentlig opp i pris.mekkern skrev: 16 des 2022, 11:31 Bruktbiler- der snakker man vel om brukte ELbiler- de vanlige har stort sett falt mer i pris enn tidligere normal.