Jeg ønsker deg lykke til på veien til MC-lappen. Stilig bilde Globe har lagt ut av din øvelseskjøring.Bubbu skrev:Dro på besøk til globe i kveld. Jaggu ble det en kjøretur. Globe kjørte, jeg som balastutrolig godt, gleder meg mer å mer til å begynne på opplæringen.
Fikk også kjørt litt selv også på en parkeringsplass. Tror dette blir veldig veldig bra. Bare kona mi hadde vært enig.
Men mc lappen skal det bli.
Sørg for å ta teoriprøva så fort som mulig, det er ofte den det strander på, det er god hjelp å prøve på nettet først ,www.teoritentamen.no er ganske grei den må du betale for men det syns jeg det er verdt. har en teoriprøva i boks så ,virker det som at en blir prioritert før men dette er jo litt opp til trafikkskolen din hvordan dem gjør det.øvelseskjøring privat er veldig nyttig også men det ser det ut til at du er i gang medBubbu skrev:Dro på besøk til globe i kveld. Jaggu ble det en kjøretur. Globe kjørte, jeg som balastutrolig godt, gleder meg mer å mer til å begynne på opplæringen.
Fikk også kjørt litt selv også på en parkeringsplass. Tror dette blir veldig veldig bra. Bare kona mi hadde vært enig.
Tusen takk for turen Globe. Det var veldig morro.Globe skrev:Takk for besøket bubbu, og takk for turen!
Skjønner godt at du gleder deg...og kona...det ordner seg![]()
Bare litt over en uke til nå, så er du igang
psst....ser ut som du trives![]()
Godtvoksen skrev:Jeg ønsker deg lykke til på veien til MC-lappen. Stilig bilde Globe har lagt ut av din øvelseskjøring.Bubbu skrev:Dro på besøk til globe i kveld. Jaggu ble det en kjøretur. Globe kjørte, jeg som balastutrolig godt, gleder meg mer å mer til å begynne på opplæringen.
Det med kona kjenner jeg litt til. Det er bare slik at enkelte ting må vi "gutta boys" få lov til og avgjøre uansett hva vår "bedre halvdel" måtte mene....
Tyr`n skrev:Sørg for å ta teoriprøva så fort som mulig, det er ofte den det strander på, det er god hjelp å prøve på nettet først ,www.teoritentamen.no er ganske grei den må du betale for men det syns jeg det er verdt. har en teoriprøva i boks så ,virker det som at en blir prioritert før men dette er jo litt opp til trafikkskolen din hvordan dem gjør det.øvelseskjøring privat er veldig nyttig også men det ser det ut til at du er i gang medBubbu skrev:Dro på besøk til globe i kveld. Jaggu ble det en kjøretur. Globe kjørte, jeg som balastutrolig godt, gleder meg mer å mer til å begynne på opplæringen.
. Stå på Lykke til
Pollti skrev:Skal en bare gjøre det som ØKH syntes er ok, da blir det ikke mye gøy....Men en kan la det gå sport i å unngå henne så slipper en å høre om gardiner,møbler,oppussing og annet uinteressant møl.
Kr 500 000:Bubbu skrev: Tja hvor mye koster en sykkel da? et sted mellom 0 og 500 000
Godtvoksen skrev:Kr 500 000:Bubbu skrev: Tja hvor mye koster en sykkel da? et sted mellom 0 og 500 000
[album]330[/album]
Kr 47 000:
[album]9[/album]
Men prisen pr cc er omtrent lik...Bubbu skrev:
ja