Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Ja det er også en bra film.Bjerknez skrev: 27 des 2022, 01:10Ja det stemmerDomino skrev: 27 des 2022, 01:07Jeg regner med du mener "Nobody" med Bob Odenkirk?Bjerknez skrev: 27 des 2022, 00:41 Keanu reeves er i mine øyne en god skuespiller, men har ikke sansen for de filmene han spiller i. Med noen få unntak.
En film jeg synes er helt rå er "Nobody" med Hutch Mansell. Et av de absolutt bedre filmene jeg har sett i senere tid.
Nevnte Keanu Reeves har jo også litt peiling på motorsykler: https://youtu.be/O4iGNXsqghs![]()
Top Gun er jo sjef, representerer 80 tallet helt glimrendeBjerknez skrev: 27 des 2022, 14:33 Top Gun er noe av det flaueste jeg ser på. Tok cruice spiller damebedårer og er samtidig "verdens beste" jagerflypilot, og ellers best i absolutt alt. Slosskjempe er han også. Når man skal spille så "tøff" så passer det silkebrune utseende ganske dårlig synes jeg.
Det blir bare for "perfekt" til at jeg gidder å se en film som Top Gun igjen.
der synes jeg den siste filmen faktisk er litt bedre selv om det ikke er helt dritbra flyfilm.Bjerknez skrev: 27 des 2022, 14:33 Top Gun er noe av det flaueste jeg ser på. Tok cruice spiller damebedårer og er samtidig "verdens beste" jagerflypilot, og ellers best i absolutt alt. Slosskjempe er han også. Når man skal spille så "tøff" så passer det silkebrune utseende ganske dårlig synes jeg.
Hahamekkern skrev: 27 des 2022, 16:38der synes jeg den siste filmen faktisk er litt bedre selv om det ikke er helt dritbra flyfilm.Bjerknez skrev: 27 des 2022, 14:33 Top Gun er noe av det flaueste jeg ser på. Tok cruice spiller damebedårer og er samtidig "verdens beste" jagerflypilot, og ellers best i absolutt alt. Slosskjempe er han også. Når man skal spille så "tøff" så passer det silkebrune utseende ganske dårlig synes jeg.
skikkelig underholdene gammel film med fly:
Men det skal de ha i Top Gun 2, forholdsvis lite CGI og mye faktisk flyging, Cruiser'n lærte seg til og med å kampfly og fløy selv i filmen (mistenker at han ikke så på det som sort offer).mekkern skrev: 27 des 2022, 18:44 Handlingen er ikke den viktigste-men de gamle flyene, og mangelen på muligheter for filmtriks er fasinerende.![]()