Har ikke vært mye aktivitet her i det siste.
Sesongen 2022 ble ikke mye å skryte av. Været her vest har ikke innbydd til mye mc kjøring. Et par fine dagsturer og høydepunktet med MC Siden treff i Bø er minnene som står igjen.
Sesongen ble for min del avsluttet tidlig i oktober, da jeg ble involvert i en trafikkulykke. En bil svingte inn på veien like foran meg i 70 sonen. Jeg rakk akkurat å trå på bremsepedalen før den uunngåelige smellen. Store materielle skader, men heldigvis ingen alvorlige personskader på noen av de involverte . For min del et forstuet håndledd som forkludret alle planer om høstlig mc kjøring .
Min trofaste Volvo V70 var det ikke håp for, men den gjorde jobben , og beskyttet sin eier .
Jeg må innrømme at hendelsen satte en støkk i meg, og jeg klarer ikke fri meg fra tanken om hvordan det hadde gått om jeg hadde kjørt sykkel denne dagen. En slik smell hadde nok neppe gått bra på motorsykkel.
Å gruble for mye over slikt bringer ikke noe godt med seg, og jeg velger å se framover mot en ny sesong på sykkelen, forhåpentligvis med fine turer med og uten overnatting .
Klargjøring og service på BMVen må nok vente en stund , da løftebord og arbeidsbenk er opptatt med motoroverhaling av yngstemanns YZF R125.
Kvalitetstid i garasjen med interessert ungdom er en god investering i fremtiden.
Forbausende lite slitasje etter over 40000 km. Veldig tydelig at oljeskift hver 3000 km. Har noe for seg .
Sent from my iPhone using Tapatalk