Ja, nå går det snart mot lysere tider. Når er det bare en dag med fest og en dag med pleie før vi starter med blanke ark på det nye året.
Jeg gleder meg allerede til sommeren 2023. Noe sier meg at det blir mer kjøring på meg i 2023 enn det ble i 2022, selv med ny sykkel. Jeg merker at jeg har litt mer PMS nå enn jeg har hatt de siste to årene.
Hvis det har seg slik at det er noen som trenger noen å øvekjøre med, så skal dem få kjørt seg. Jeg kan nemlig fra og med nå lovlig være ledsager da det er nøyaktig 5 år siden jeg fikk tilbake førerkortet :)
Jeg vurderer sterkt om jeg skal koste på meg en Quickshifter på Rocket'en til neste år. Ikke fordi jeg trenger det, men jeg tror komforten vil bli bedre med å slippe giring. Om det er verdt 6.500 kroner vet jeg ikke, å jeg har ikke bestemt meg, men vi får se. Jeg vil også se om det er muligheter for å flytte fothvilere lenger bakover slik dem er plassert på versjonen som ikke kalles GT. Er dette en lett fiks, så kommer dette kanskje først og er viktigere en quickshifter sånn sett.
Grunnen er rett og slett for at jeg skal kunne ta i mot litt støt med beina.
Ny dekk kjøpte jeg i fjor og dem står klare og dekkene jeg har på nå har ikke rullet mer enn rundt 6.000km. Slik jeg ser det fremstår dem som halvslitt. men jeg kommer uansett til å starte sommerturen med ferske dekk. Det er halve gleden :)
Så til slutt vil også jeg ønske alle forumbrukere her inne et godt Nytt år! Dette gjelder alle jeg har plaget, alle som ikke liker meg og ellers alle som gidder og lese alt jeg kommer med av snurrepipperier. Noe er for å terge, mye er for å skape diskusjoner og en god del handler også om ting som ikke har med MC og gjøre.
Men dere som kjører GSA vil fortsatt få noen stikk i siden fra tid til annen. Et kameratslig stikk vel og merke. De aller fleste som kjenner meg og har truffet meg skjønner nok veldig godt at 99% av alt jeg sier har en baktanke og et ganske så stort smil på lur