dypen skrev: 16 sep 2022, 09:50Vi er veldig forskjellige som ventet og bra er det, men akkurat henge på koffertene sitter veldig langt inne her da det går i ryggsekk for å være litt forberedt. Topboks og tankveske før kofferter ved behov, fikk ett godt tips her inne som flere bruker «hva du alltid har med». Biltema-nett som må kjøpes nåkjellv skrev: 15 sep 2022, 22:06 Jammen ikke godt å si..![]()
Den gjennomsnittlige motorsyklist her i landet kjører rundt 3000 km i året så vidt jeg husker etter NMCU sine statistikker for noen år siden. Altså er det et stort antall motorsykler som knapt brukes til annet enn en og annen finværstur i nærområdet i godvær. Veldig mange kjører bare en og annen turen til nærmeste lygarbenk for å sitte å skravle med likesinnede noen timer, og ankommer gjerne med alle kofferter på fordi det ser tøffest ut slik. Kanskje de skal innom Joker for å kjøpe brød og melk på hjemvei også.
Mangfoldet er stort, og jeg ser ikke bort fra at denne også kan ha et marked.
Men jeg skal ikke ha den!Tar lite plass og det som ikke går i ryggsekken kan plasseres bak med Biltema-nett :)
Plukke av sidevesker/ toppboks gjør jeg sjelden. Dem er overhode ikke i veien eller merkbare for meg i det daglige.
Genialt og kunne svinge innom og handle uten og planlegge på forhånd, at dere synes jeg ser kjempetøff ut når jeg annnkommer jugebenken er en bonus