Så billig og syk idé at jeg nesten får lyst til å bestille bare for prosjektet sin del.
Må i så fall bli for å skru det på MTB´n jeg har i boden på hytta og teste på bortgjemte grusveier.
Møter "onkel" deg på noe sånt så blir det vel fort en pause med både bil og mc-kjøring om du ikke møter en som er litt kul å lar det passere med den ene gangen med en klar advarsel eller bot. Det her er vel et typisk produkt man bare vil slippe unna med i Asia tenker jeg.
Guttunger hadde jo digget dette produktet, men dessverre så går nok ikke dette bra i dagens samfunn.
Jeg er jo selvsagt enig med at sånt ikke har noe på trafikkert offentlig vei eller tettbygde strøk å gjøre.
Men før i tiden slapp man nok billigere unna om man ble stoppet med noen motoriserte kreasjoner.
En der jeg vokste opp sveiset seg en litt forstørret 3-hjuls sykkel med bredere og større luftgummihjul og satt på en Honda lett-mc motor

Den gikk som et uvær og han tok til wheelies med den også, noen andre "bygget om" en boble til Cabriolet uten godkjent kit.
Vinkelsliper var vel det eneste verktøyet og skar av taket unntatt A-stolpene og frontruta

Sistnevnte i Gokart-versjon testet jeg en gang i en alder av 14-15 år, men ikke på offentlig vei da (må innrømme at det var dritgøy).
https://www.aliexpress.com/item/4000224 ... 04576093_1