Nå har jeg sett på alternativ, Wings.
Vesentlig rimeligere, men har ikke E-merke
https://wings-exhausts.com/exhausts-non ... nture-r-s/
Noen som har erfaringer eller tanker rundt dette de bil dele?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Er ikke Wings E-merket?TommyS skrev: 18 jan 2023, 22:26 Noen som har erfart problemer med slip-on som ikke er E-merket ?
Wings koster meg ca 7500, Akrapovic 14000,-
OK...TommyS skrev: 18 jan 2023, 22:35 At the moment, WINGS exhaust for KTM 1290 SUPER ADVENTURE R/S 21-23 has no E-sign (is not homologated).
De har jobbet med dette i ett år nå……
Mulig jeg ikke forstår beskrivelsen … oversettelsen … Forstår hva «E-sign» merking av deler er her i Norge for kjøretøy på vei. Men «homologert» er jo deler / utstyr som er godkjent for bruk på kjøretøy bil mc i konkurranse kjøring NASJONALT NM VM. Det er jo solgt Wings eksos over alt, også i Norge går jo sykler med Wings eksos som har fin lyd og ser veldig bra utTommyS skrev: 18 jan 2023, 22:35 At the moment, WINGS exhaust for KTM 1290 SUPER ADVENTURE R/S 21-23 has no E-sign (is not homologated).![]()
De har jobbet med dette i ett år nå……
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ser ut til at på engelsk benyttes ofte "homologated" som et fellesbegrep for "lovlig på vei". Et begrep er bl.a. "EEC homologation" som på norsk gjerne kalles "e-merking".dypen skrev: 18 jan 2023, 22:59 Mulig jeg ikke forstår beskrivelsen … oversettelsen … Forstår hva «E-sign» merking av deler er her i Norge for kjøretøy på vei. Men «homologert» er jo deler / utstyr som er godkjent for bruk på kjøretøy bil mc i konkurranse kjøring NASJONALT NM VM. Det er jo solgt Wings eksos over alt, også i Norge går jo sykler med Wings eksos som har fin lyd og ser veldig bra ut![]()
Ser veldig bra ut!
Den var kjempeflott