Nei, nå synes jeg bare du var vanskelig.Erik_B70 skrev: 09 feb 2023, 08:44
Gelendewagen @Bjerknez , ikke Gelenderwagen . På tysk egentlig Geländewagen som betyr terrengbil enkelt og greit![]()
Beklager pirkingen, men jeg klarer ikke å la være![]()

Nei, nå synes jeg bare du var vanskelig.Erik_B70 skrev: 09 feb 2023, 08:44
Gelendewagen @Bjerknez , ikke Gelenderwagen . På tysk egentlig Geländewagen som betyr terrengbil enkelt og greit![]()
Beklager pirkingen, men jeg klarer ikke å la være![]()
Jeg trodde det var Elendigwagen... Har kjørt mye av de i Forsvaret. Gelendewagen -ubrukelig i felt og elendig på vei.
Vel, det overrasker ikke meg... :-Ddypen skrev: 08 feb 2023, 21:53 BMW GSA og GS med totalt solgte 386 sykler overrasker meg, mange som vil ha det største og «nest» beste![]()
Ikke helt. MT07 ligger øverstOlav K skrev: 09 feb 2023, 12:08Vel, det overrasker ikke meg... :-Ddypen skrev: 08 feb 2023, 21:53 BMW GSA og GS med totalt solgte 386 sykler overrasker meg, mange som vil ha det største og «nest» beste![]()
Godt utbygd forhandlernett, godt rykte i markedet, masse gamlinger som har råd og tid til å kjøpe og kjøre...
og selvfølgelig det er jo den BESTE sykkelen også da. Alle vet jo det![]()
Neida, ikke uenig der :)Olav K skrev: 09 feb 2023, 12:08Vel, det overrasker ikke meg... :-Ddypen skrev: 08 feb 2023, 21:53 BMW GSA og GS med totalt solgte 386 sykler overrasker meg, mange som vil ha det største og «nest» beste![]()
Godt utbygd forhandlernett, godt rykte i markedet, masse gamlinger som har råd og tid til å kjøpe og kjøre...
Du har et rent og godt hjerte du, Dypen
Og viktigst av alt, et stort nettverk. Det virker som om GS/GSA førere virkelig finner hverandre, du blir en del av en kult på en måte du ikke opplever med andre Adventure sykler.Olav K skrev: 09 feb 2023, 12:08Vel, det overrasker ikke meg... :-Ddypen skrev: 08 feb 2023, 21:53 BMW GSA og GS med totalt solgte 386 sykler overrasker meg, mange som vil ha det største og «nest» beste![]()
Flott maskiner uten tvil men GS/GSA er touringsykler slik jeg ser og har erfart det. Det er svært sjeldent jeg møter en GS/GSA i skauen men veldig ofte en Africa Twin
dypen skrev: 09 feb 2023, 08:25På din liste blir det slikAudi Mannen skrev: 09 feb 2023, 07:49Nest beste sier du...... er KTM nummer 3 da?dypen skrev: 08 feb 2023, 21:53 BMW GSA og GS med totalt solgte 386 sykler overrasker meg, mange som vil ha det største og «nest» beste![]()
![]()
![]()
De glemte fler ting bl.a. dct-kassa, elektronisk justering av frontdemperen, terrengvilligheten, driftssikkerheten osv osv osvOlav K skrev: 10 feb 2023, 09:04 Men jeg misunner deg 21" framhjul på Africa Twin'en, det skal jeg være ærlig på.![]()
Har kjørt Africa Twin, og jeg vet det eneste jeg ønsker meg er 21"en.utc skrev: 10 feb 2023, 13:26De glemte fler ting bl.a. dct-kassa, elektronisk justering av frontdemperen, terrengvilligheten, driftssikkerheten osv osv osvOlav K skrev: 10 feb 2023, 09:04 Men jeg misunner deg 21" framhjul på Africa Twin'en, det skal jeg være ærlig på.![]()
![]()
Jeg må med hånden på hjertet si at jeg ikke ser meg tilbake etter at jeg fikk meg Honda. Men smaken er som baken, splittet. Så hver sin lyst egentlig. Det aller viktigste er å hygge seg med det man gjør uansett hva slags motorsykkel man har.