Haha, ser den.

Jeg er dog ung til sinns, så jeg tar gjerne en pub til pub runde :)
Haha, ser den.
Den er grei. Har selv problemer med ryggen, men klarer fortsatt og rusle rundt på betong noen timer, så jeg tar vertfall turen uansett vær :)Rha skrev: 24 feb 2023, 20:48 Hadde vært gøy det, men ryggen er ikke helt på lag med meg for tiden. Gåing i flere timer på betong er ikke ideelt da![]()
Satser på at dere fyller forumet med masse bilder og forklaringer på ALT som er der![]()
Mange gode utstyrstilbud i mange MC-butikker på nett for tiden i hvert fall.BjørnSover skrev: 26 feb 2023, 08:48 Pleier det å være gode messetilbud i de fysiske butikkene rundt i landet når messen pågår? Vet det ofte er tilfellet for båtutstyr.
Er det noe ryggen min liker når den en skjelden gang er i ulage så er det å gå … :)Bjerknez skrev: 25 feb 2023, 02:43Den er grei. Har selv problemer med ryggen, men klarer fortsatt og rusle rundt på betong noen timer, så jeg tar vertfall turen uansett vær :)Rha skrev: 24 feb 2023, 20:48 Hadde vært gøy det, men ryggen er ikke helt på lag med meg for tiden. Gåing i flere timer på betong er ikke ideelt da![]()
Satser på at dere fyller forumet med masse bilder og forklaringer på ALT som er der![]()
Enig. Men med myke såler hvis man skal gå på betong over tid. Dessuten har dem vel plasser og sitte der samt mulighet for å ta seg en matbit etc. jeg har ikke tenkt til å saumfare hele messen flere ganger. Jeg rusler litt rundt og oppsøker de stedene som tiltrekker meg. :)dypen skrev: 26 feb 2023, 20:06Er det noe ryggen min liker når den en skjelden gang er i ulage så er det å gå … :)Bjerknez skrev: 25 feb 2023, 02:43Den er grei. Har selv problemer med ryggen, men klarer fortsatt og rusle rundt på betong noen timer, så jeg tar vertfall turen uansett vær :)Rha skrev: 24 feb 2023, 20:48 Hadde vært gøy det, men ryggen er ikke helt på lag med meg for tiden. Gåing i flere timer på betong er ikke ideelt da![]()
Jeg vet at det skal være messetilbud på TwinPegs iallefall. Jeg går nok på en smell derBjørnSover skrev: 26 feb 2023, 08:48 Pleier det å være gode messetilbud i de fysiske butikkene rundt i landet når messen pågår? Vet det ofte er tilfellet for båtutstyr.
Jeg har fulgt med på nettbutikken på twinpegs - de ser ut til å være utsolgt for twinpegs til 1200 GSAOlav K skrev: 27 feb 2023, 07:00 Jeg vet at det skal være messetilbud på TwinPegs iallefall. Jeg går nok på en smell der![]()