Den ultimate musikktråden - her på MCsiden.no!
-
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2018
Re: Den ultimate musikktråden - her på MCsiden.no!
Jeg trenger input til litt kjøremusikk. Jeg er stort sett altetende når det kommer til musikksjangre - lytter ikke så mye på country, klassisk - men mye annet. Til MC-kjøring liker jeg litt tung musikk.
I dag er det i spillelisten: Skambankt, Rage against the machine, Black Debbath, Living Colour, Raga Rockers, Dumdum boys, Meshuggah, Red Hot Chilli Peppers, Primus, Rammstein, Five Finger Death Punchm Slipknot, Devin Townsend Project, Pantera, Metallica, Askin Alexandria, System of a down, Tool og Muse. Litt forskjellig melodisk hard musikk.
Har folket noen forslag til band / spor som burde vært testet?
I dag er det i spillelisten: Skambankt, Rage against the machine, Black Debbath, Living Colour, Raga Rockers, Dumdum boys, Meshuggah, Red Hot Chilli Peppers, Primus, Rammstein, Five Finger Death Punchm Slipknot, Devin Townsend Project, Pantera, Metallica, Askin Alexandria, System of a down, Tool og Muse. Litt forskjellig melodisk hard musikk.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Liker du det hardt og rimelig brutalt vil du kanskje ha interesse av sjekke ut svenske FUNERAL MIST, som har flere gode utgivelser på sin onde samvittighet
.
Her en låt fra bandets siste utgivelse:
Så langt mitt siste CD-kjøp, men neppe det siste...

Her en låt fra bandets siste utgivelse:
Så langt mitt siste CD-kjøp, men neppe det siste...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Jeg hører ikke MYE på musikk jeg heller, men jeg har en ganske enkel musikksmak og har som regel grodd fast i musikken jeg hørte på for 30 år siden. (90-tallet). Det er en tid jeg savner og som jeg hadde mye gøy. Mye fyll og fanteri, høy partyføring og et ellers "problemløst" liv.BjørnSover skrev: 01 mar 2023, 13:03 Jeg trenger input til litt kjøremusikk. Jeg er stort sett altetende når det kommer til musikksjangre - lytter ikke så mye på country, klassisk - men mye annet. Til MC-kjøring liker jeg litt tung musikk.
Så søker man opp 90-talls Hits på Spotify så finner du musikken jeg hører på. Som ØL-musikk på hytta eller "E6 musikk" setter jeg gjerne på Rodney Carrington. Jeg liker også og litt RAP og generelt electronica, dance etc.
Klassisk musikk og piggtrå musikk er noe jeg dog lett styrer unna. Det gir meg ingenting.
Dette er en "klassiker" jeg gjerne hører på når jeg får litt horn i panna:
L.A. Style - James Brown Is Dead:
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Jeg synes det er utrolig langt mellom hver låt som dukker opp i dag på "topplistene" som er verdt min tid.
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Legendariske og uforlignende Marianne Faithful er død,
Hvil i fred og takk alt du ga, og fortsatt gir oss, av din store udødelig og uerstattelig musikkarv
.
Hvil i fred og takk alt du ga, og fortsatt gir oss, av din store udødelig og uerstattelig musikkarv

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
The Beatles er egentlig en trist greie. Som musikere var de faktisk elendige. Men komposisjonene deres blir best når andre fremfører sine egne tolkninger av de. Derimot så var de heldige, musikken inntraff til rett tid i historien. Men gode ? Nei det var de aldri.
Mc-historikk: Suzuki ER50(1979-1981), BMW R1200GS lc 2018-2019), BMW R1250GSA (2019-2021), Honda Africa Twin DCT Adventure (2022---)
-
Da er The loving spoonful minst like gode.
Selv om sceneshowet er litt sånn fleinsopp.
Selv om sceneshowet er litt sånn fleinsopp.

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
-
- Motorsykkelen din: Honda CRF1100 AT Adventure Sports 2022
The Beatles er egentlig en trist greie. Som musikere var de faktisk elendige. Men komposisjonene deres blir best når andre fremfører sine egne tolkninger av de. Derimot så var de heldige, musikken inntraff til rett tid i historien. Men gode ? Nei det var de aldri.

-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
Er faktisk ganske enig i dette.utc skrev: 31 jan 2025, 12:38 The Beatles er egentlig en trist greie. Som musikere var de faktisk elendige. Men komposisjonene deres blir best når andre fremfører sine egne tolkninger av de. Derimot så var de heldige, musikken inntraff til rett tid i historien. Men gode ? Nei det var de aldri.
Samme gjelder U2. Ikke spesielt begavede i utgangspunktet med unntak av trommis Larry Mullen jr.
Men hevet seg til et bedre nivå etter hvert.
Her deres versjon av The Beatles sin Helter Skelter:

-
- Motorsykkelen din: Honda CRF1100 AT Adventure Sports 2022