MC-Messen 2023, 3. - 5. mars 2023 - skal/skal ikke eller vet ikke enda...
Re: MC-Messen 2023, 3. - 5. mars 2023 - skal/skal ikke eller vet ikke enda...
Nå tror jeg at må til legen, synes den gamle svarte HDen med knastedekk (TKC80?) og ingen framskjerm var den tøffeste av alle bildene du la ut, AJ 

2019 Triumph Scrambler 1200
2017 KTM 450 EXC-F Six days
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Jeg må nok arrestere deg litt der. Jeg tror kanskje ikke du så Rocket'en i farten?pingvin skrev: 04 mar 2023, 08:05 Nå tror jeg at må til legen, synes den gamle svarte HDen med knastedekk (TKC80?), lang gaffel og ingen framskjerm var den tøffeste av alle bildene du la ut, AJ![]()
- rolf-arne
- Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
- Kontakt:
Om dere ikke så den nydelige CBXen, så må brillene justeres.Bjerknez skrev:Jeg må nok arrestere deg litt der. Jeg tror kanskje ikke du så Rocket'en i farten?pingvin skrev: 04 mar 2023, 08:05 Nå tror jeg at må til legen, synes den gamle svarte HDen med knastedekk (TKC80?), lang gaffel og ingen framskjerm var den tøffeste av alle bildene du la ut, AJ![]()
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..
- Bjerknez
- Kontakt:
Ja, denne kommer på en god andreplass synes jeg. Men jeg synes ikke du skal ta det som et tap. Andreplass er tross alt en meget god plasseringrolf-arne skrev: 04 mar 2023, 08:34Om dere ikke så den nydelige CBXen, så må brillene justeres.Bjerknez skrev:Jeg må nok arrestere deg litt der. Jeg tror kanskje ikke du så Rocket'en i farten?pingvin skrev: 04 mar 2023, 08:05 Nå tror jeg at må til legen, synes den gamle svarte HDen med knastedekk (TKC80?), lang gaffel og ingen framskjerm var den tøffeste av alle bildene du la ut, AJ![]()
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk

Kanskje bare nye briller jeg trenger, ja, får begynne der
Var den nye Ducati Diavel V4 der? Tror egentlig den er litt mer "meg" enn Rocket og den nye får skamskryt i pressen, enda mer lettrkjørt enn forrige. Synes fin også.

Var den nye Ducati Diavel V4 der? Tror egentlig den er litt mer "meg" enn Rocket og den nye får skamskryt i pressen, enda mer lettrkjørt enn forrige. Synes fin også.

- Bjerknez
- Kontakt:
Diavelen er tøff den. Uten tvil. Men den blir liksom for "moderne" i formene. Jeg liker ikke fronten på den. Jeg synes en slik sykkel skulle hatt en mer maskulin front enn en lykt fra Honda.
Jeg synes Rocket ser mer "vågal" ut. Rocket tør på en måte og vise motor, eksos og hva som ligger under med god grunn, mens Diavel er dekket med plastkåper, på en måte.
Men for all del, begge disse syklene er tøffe på hver sin måte. Diavel er dog dårligere når det kommer til bagasjeløsninger, rå Rocket er nok en bedre langtursykkel, mens Diavel er mer en showoff sykkel med litt amputert bruksområde. Det er vertfall slik jeg ser det. Dessuten stoler jeg ikke helt på Ducati. Har rett og slett en dårlig magefølelse.
Jeg synes Rocket ser mer "vågal" ut. Rocket tør på en måte og vise motor, eksos og hva som ligger under med god grunn, mens Diavel er dekket med plastkåper, på en måte.
Men for all del, begge disse syklene er tøffe på hver sin måte. Diavel er dog dårligere når det kommer til bagasjeløsninger, rå Rocket er nok en bedre langtursykkel, mens Diavel er mer en showoff sykkel med litt amputert bruksområde. Det er vertfall slik jeg ser det. Dessuten stoler jeg ikke helt på Ducati. Har rett og slett en dårlig magefølelse.
Hvilken av de som er mest show off vet jeg ikke, nokså like der vel? Greit at show off så lenge også presterer på veien og begge gjør vel det. Men jeg er mest glad i svinger, jo mer svinger jo bedre og der skal Diavel være bedre. Merket Rocket'en var litt tung å få gjennom trange svinger når prøvekjørte.
Får fine bag'er til Diavel, synes til og med ryggstøtten ser grei ut...blir enda likere Rocket med den

Sorry dro tråden litt off topic
Får fine bag'er til Diavel, synes til og med ryggstøtten ser grei ut...blir enda likere Rocket med den

Sorry dro tråden litt off topic