Jada...
Toppboks engasjer. Og det er bare bra!
Har bladd gjennom hele V7 850-tråden på det amerikanske ADV Rider-forumet, hele 86 sider. Med mange bilder. Også av V7 Centenari, Stone og Special. Med toppboks :) .
Og det ser slett ikke verst ut.
Her et av bildene i dette ADV Rider-forum innlegget:
https://www.advrider.com/f/threads/moto ... t-45604415
Nå har jeg valgt et GIVI stativ som er rimelig diskret og som på ingen måte, slik jeg ser det, gjør skam på sykkelen. Stativet blir en fullgod erstatning i samme stil som den originale kromma bøylen/passasjerhåndtaket.
Stativet er også slik at toppboksen ikke ikke blir "svevende" høyt oppe i lufta, men går rimelig pent i flukt med V7'ens lave og forholdsvis lange design.
Nå vil det uansett ikke bli slik at toppboksen kommer til å bli mye brukt på Guzzi'en. Men veldig greit å ha muligheten siden fruen her hjemme gjerne blir med på tur med den tryggheten en toppboks gir. Gjerne handletur og da er jo toppboksen faktisk veldig praktisk

.
Toppboksplata kan også være godt egnet for andre bagasjeløsninger, som f.eks. en lærveske/koffert i klassisk stil.
Ellers lærte jeg et nytt ord etter å ha trålet gjennom V7 850 tråden på det amerikanske forumet, nemlig dette: uglifying
Altså uglification eller styggifisering på godt norsk

.
Noe en må prøve å unngå best mulig på en sykkel som V7 850 Special. Og
det tror jeg fint jeg skal greie å unngå