Sent from my iPhone using Tapatalk
Bare hyggelig :) .Farsan skrev: 08 mar 2023, 20:05 Tusen takk for tips! Har sendt Aas salmakeri en melding nåHåper vi kan få til noe der
Hadde vært interessant å høre hva prisklasse det kommer på.Farsan skrev: 08 mar 2023, 20:05 Tusen takk for tips! Har sendt Aas salmakeri en melding nåHåper vi kan få til noe der
Kan oppdatere her nå jeg hører noe :)BjørnSover skrev:Hadde vært interessant å høre hva prisklasse det kommer på.Farsan skrev: 08 mar 2023, 20:05 Tusen takk for tips! Har sendt Aas salmakeri en melding nåHåper vi kan få til noe der
Nå har jeg fått svar, han regnet med ca 4000,- for å bygge om hovedsadel.BjørnSover skrev:Hadde vært interessant å høre hva prisklasse det kommer på.Farsan skrev: 08 mar 2023, 20:05 Tusen takk for tips! Har sendt Aas salmakeri en melding nåHåper vi kan få til noe der
Ikke så ille det nei, men så lenge du skal bruke orginalsete så slipper du nok noe billigere unna med Topsellerie, selv om du regner med både mva og frakt for nå har de -50 Euro (563 kr) i rabatt på Deluxe ordre.Farsan skrev: 09 mar 2023, 17:35Nå har jeg fått svar, han regnet med ca 4000,- for å bygge om hovedsadel.BjørnSover skrev:Hadde vært interessant å høre hva prisklasse det kommer på.Farsan skrev: 08 mar 2023, 20:05 Tusen takk for tips! Har sendt Aas salmakeri en melding nåHåper vi kan få til noe der
Jeg syns ikke dette virker som noen upris, er fort oppi der for et tredjepartssete ink toll osv uansett, så mulig at jeg går for det ja.