Vurderer å bytte leverandør som funker på både iOS og Windows, ser det finnes gratis versjoner med ubegrenset lagringsplass som eksempel https://www.mail.com/
Dokumentlagring der bruker jeg Jottacloud som jeg betaler noen kroner for, lagrer og litt bilder der som er relatert til dokumentene. På Windows hadde de en letthåndterlig mappe struktur som var veldig lett å betjene, fra iOS iPad og Mac klarer jeg ikke å legge til eller flytte dokumenter. Mulig det er enkelt men … Ikke fremmed for å bytte Jottacloud mot noe annet som er lettere å betjene fra eksempel iPad.Mail.com er en e-posttilbyder som mange nesten glemmer at eksiterer, noe som er litt dumt. Det er nemlig en god leverandør av gratis e-poster, og her får man ubegrenset datalagring, så vel som muligheten til å velge mellom 200 ulike endinger som kommer etter krøllalfaen. Brukerdesignet er godt og enkelt i bruk, og det er jevnt over et godt valg.
Tips og synspunkter for e-post leverandør og eventuelt dokumentlagring mottas med takk fra en «Dummies»