Gammelsmurfen skrev: 25 mar 2023, 13:07
Bjerknez skrev: 25 mar 2023, 11:32
Kjøpte meg denne lille rakkeren på Elkjøp i dag da den var på såkalt klubbtilbud.
Overraskende god lyd i denne og den passer perfekt på hytta, på verandafesten eller hvor det måtte være.
Veldig bra lyd og greit med trøkk i forhold til fysisk størrelse. Innendørs er det overraskende bra med bass også, men utendørs i åpne omgivelser "mister" man mye av gjengivelsen. Men inntil vegg(er) gjerne et hjørne og under takoverheng, så hjelper det en god del.
Bra batterikapasitet også, er vel LiPo i de tror jeg.
Ja, man må ta den for det den er, så absolutt. Men i den størrelsen og til den prisen er det ikke mye som slår denne tror jeg i "partyfaktor'. JBL har jo større varianter av denne også, men fant ut at denne hadde en god størrelse som man kan ta med seg på tur uten å bli for stor.
Til 1200 spenn mener jeg denne er en morsom sak.
Den skal ha et 7500mAh lithium batteri, så skulle den ta kvelden en dag, så har jeg vertfall et kick ass batteri jeg kan bruke til diverse prosjekter :)
Men som du sier, plassering er alfa omega med en slik. Plasser den inni et hjørne etc. så er bassen ganske imponerende, størrelsen tatt i betrakning :)